Thursday, August 4, 2011

阿仔怕熱阿妹怕凍

阿妹:主人又去左旅行,又見呢個靚仔大叔上嚟餵我地啦,喵~

阿仔:等我嘔pat野跣佢先,喵~

阿妹:佢聽足指示做喎,仲“畢”埋屎㖭,真係唔止得個樣呀,喵~

(以上係阿仔同阿妹嘅心聲)

到我講啦。。。

第一日上去,一開門,阿仔識得喵我,好似同我打招呼咁呀,阿妹就好熱情咁走埋嚟。。。坐我個袋,“wher”我對鞋,我對鞋新架呢次,聽日唔可以著新鞋上嚟(切記)

地下有pat嘔吐物,應該又係阿仔嘔水,次次第一日都係咁架喎,第二日已經無

依個貓竇估計,阿妹比之前食多左喎,唔怪之得長多左肉啦

聽阿artman講上去就開下冷氣比佢地,但兩隻野各走極段喎。。。

阿仔肯定仲係熱啦,食飽走去浴缸散熱


阿妹就似我呢,一開冷氣,佢走去modem到取暖呀;


下次應該開定唔開呢,身在羅馬嘅主人唔該答一答我好喎~

18 意見:

卡臣 said...

阿仔好靚仔

supageti said...

下次開冷氣你攬住阿妹互相扶持下啦喂 ~~~

largeheadboy said...

係喇,我都唔明點解啲貓貓成日嘔野~

星若 said...

佢地又肥左又靚左!!

瘋膏 said...

D女係咪特別怕凍?
亞仔嘔水? 佢咩事? 第一日冇人喺屋企見到你反胃? 第二日習慣咗先冇事?
我go係食滯或者隊完草先會嘔。

naruto said...

卡臣:
代佢主人講聲多謝啦:)

supageti:
睇嚟都要啦

largeheadboy:
通常腸胃有事佢地會食條草幫自己嘔番出嚟清理腸胃,但嘔水就我都唔識

星若:
阿仔就無肥左,阿妹就肥左少少啦

瘋膏:
D女係咪特別怕凍?。。。你養貓你清楚過我啦

亞仔嘔水? 。。。佢主人講過可能佢食到自己D毛嘔番出嚟

佢地屋企無草比佢隊架

TY said...

阿妹幾時學識講大話架?!
"阿妹:主人又去左旅行,又見呢個靚仔大叔上嚟餵我地啦,喵~"

naruto said...

TY:
你真係衰,老屈阿妹,佢會唔開心架

Tat said...

講嚟講去,即係阿仔見到靚仔即嘔,阿妹見到個位靚仔就打晒冷震。

supageti said...

好 Like 樓上個留言呀 ~~~ :p

ayclui said...

好 Like 樓上個留言呀 X 2

邪留丸~ said...

好 Like 樓上個留言呀 X 3

:P

欣宜 said...

靚到嘔同靚到震呀?

naruto said...

Tat:
衰公

supageti:
衰粉

ayclui:
衰女包

邪留丸~ :
衰妹

欣宜:
係呀係呀

Artman said...

梗係要開啦, 香港咁熱.

naruto said...

Artman:
阿妹代答:你偏心呀

l said...

原來我哋做緊相同嘅事... 不過我係餵兩隻狗(主人都係飛意大利呀)

naruto said...

I:
咁邪,又係意大利

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...