Tuesday, August 16, 2011

南丫島。。。模達灣>菱角山>索罟灣

上星期六,農曆七月十四,有乜好做呢?

決定去一趟南丫島,榕樹灣行去索罟灣去過無數次啦喎,今次決定由香港仔出發,去模達灣


香港仔先隊碗謝記魚蛋粉+剩魚片,老實講,味道一般啫

去到碼頭,見到三隻貓,好乖任影;左一左二其實係同一隻,左一個樣好扺死,左二個樣變左馬田X;左三果隻睇得電視多,想學某保險廣告,大步向前


上2:30pm船,星期一至六,單程$9.2;23分鐘就到啦;


到碼頭,水真係好清呀,睇下碼頭旁呢舊係乜?珊瑚定海草呢?佢週圍仲有好多魚喎,你數到幾多條呢?


原來模達灣只係得間餐廳同個靚沙灘,決定行去索罟灣,中途有呢個名勝,模達學校,已荒廢


沿路有村屋,兩旁有大量生果,呢棵蕉樹就惹來好多食家啦;有位嬸嬸好好人,見我地路過,請我地食樹上熟黃皮,真係好清甜呀,好正呀~~~


向村民問路,知道可直接去索罟灣,或先去石排灣或菱角山,最後都有路去索罟灣;決定先去菱角山,點知。。。
一望無際嘅上山樓梯,我諗真係過千級,完全無樹蔭,OMG!


頂硬上,就嚟到頂啦,回頭睇下,哇,好靚靚呀;右邊嘅就係石排灣,擇日再去;請留意下海面深色一笪笪嘅地方。。。


由左至右湧住去,深色嘅中間又有D無數白色嘅點,放大睇似係好大群魚囉;有無人識呀?


望向另一邊,又可以見到南丫島三枝香喎


近山頂位好多怪石,左起,似手掌;中,好狗呀;右,忽必烈


最高點,有個秘密基地呀;跟住一路行都無路牌,雖然得一條路,但方向完全唔係索罟灣喎;繼續行,終於見到有十字路口,向右轉跟住好快就去到索罟灣啦


落到去已經黃昏,飲下汽水食件好好味嘅砵仔糕就上船啦


船上睇黃昏,個天七彩架,用auto影都出到咁嘅效果


去到香港仔,當晚嘅月光又大又光呀


點去模達灣:香港仔近珍寶上船,船程聲23分鐘;
模達灣直接去索罟灣只需用30分鐘,上菱角山要預多70-80分鐘
索罟灣有船返香港仔或中環

16 意見:

black lab said...

我去南丫島的話,一定會食埋海鮮先出嚟。不過,海鮮你又好似唔啱食。

largeheadboy said...

第一張相隻船都係 key 上去個呵?

兩點半出發都行到喎
諗下先~

naruto said...

black lab:
我都食過幾次架,個楊州炒飯好食

大頭:
隻船真架,你不如話隻貓真係咁大企喺山頂吖

夏天日長無問題

Karvitz said...

1. 香港仔人係唔會食謝記的。又貴又唔係真係好食。

2. 模達灣真係無野行,但作為行山的起首係 ok 的。

supageti said...

魚蛋?魚片?你唔係唔食魚嫁咩?

naruto said...

Karvitz:
但謝記真係多人都嚇鬼,唔係好特別嚟講真係奇蹟

模達灣,如果我住香港仔我會去曬太陽游水囉,水靚人又少

阿粉:
我是食魚蛋的,唔食魚唔得架嘛D人話

卡臣 said...

有無見到周潤發?
啲相巧靚

naruto said...

卡臣:
見唔到發哥,但見到D正野,今晚繼續講。。。

L L said...

啲相巧靚 X 2

仲有正嘢, 擔定櫈仔 lu!

ayclui said...

鍾意尾三果 set 相~
見到D正野...七月十四喎...驚~

TY said...

大叔, 你有無帶遮/帽呀? 上菱角山條路咁曬.. 會死架喎!!!

我都成日去模達灣同我隻狗去游水, 之後坐返街渡出去香港仔.. 不過七月時份, 就唔去住啦!

naruto said...

laulong:
擔定櫈仔。。。驚你睇完櫈仔跌落嚟

ayclui:
你估係果D野呀?呵呵

尾三中間果張係今日至愛

TY:
我影相是唔帶遮唔帶帽架,好論盡

熱咪坐下囉

夏天唔游水,冬天先帶隻狗游咩唔通,過左14啦,游得啦

l.minor said...

謝記真係咁差?我食過又OK喎~可能我新屎坑!

去南丫島我都未去過模達灣同菱角山

maymay said...

我都鍾意尾三中間果張

你唔係最鍾意忽必烈架咩

naruto said...

l.minor:
我們get到D野啦,你鍾意食多油嘅野

坪洲蝦多士/春園街豬扒飯/同呢個

菱角山有機會就去啦,話哂路程短,易於handle呀

maymay:
我當然喜歡忽必烈,唔烈便便何去何從呢?實谷死囉

l.minor said...

哈哈~所以我而家變咗肥仔

你講得啱,我重鍾意食翠華個奶油豬,重有其他多汁美食...

下個月開始要認真減減佢~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...