Tuesday, February 14, 2012

高海拔序戀II


先祝各情人節快樂

上星期,一連睇左兩套免費戲,兩套都係愛情片,”愛love“我已經唔會比高分,點知“高海拔序戀II”仲差D㖭

睇完套戲,睇下雜誌影評,竟然比五星,有無咁手鬆呀?

1/點解套片咁唔高清嘅,香格理拉D景真係粗粒同鬆架喎,不可原諒喎

2/鄭秀文喺香格里拉個假髮造型有D醜喎,兼唔連戲,落香港即變“中”髮,趕上大陸即刻長曲番,唔合理喎;但要讚係化粧好淡,雖然對眼細哂,但make sense

3/唔好close up古天樂命埋眼啦,真係見到疑似疤痕喎,驚喎

4/仲有,姡妞姐個鼻攪乜鬼,咁尖嘅?

5/古天樂做大明星兼大歌星,但佢哼歌真係好難聽呀,仲要哼幾場,但變左鄭秀文哼又OK喎,即係唔關作曲果個事

6/去到香格里拉,但拍唔到空氣稀薄或者靚景,雖然兩個主角都有一場高山症戲,但之後又走又跳,鄭秀文繼續佢嘅大動作操兵步伐,另外,大部份時間都係喺木屋附近取景,嘥料,使乜去香格理拉拍呢?

7/劇本係完整嘅,但感人位得最後少段時間,之前笑位又唔係好笑,廢位就多;另外,神父個角色懶係有D野,原來真係咖哩啡;鬼佬呢,原來出場真係為左隻烤羊,無謂~

8/主題曲係OK嘅

16 意見:

largeheadboy said...

呢套戲之前有 I 架?

大家都情人節快樂啊!

naruto said...

大頭:
有乜架?

卡臣 said...

我fb朋友都噓到爆

邪留丸~ said...

鄭秀文個髮型真係扣晒分...
完全唔配合,係時間上
一係成套戲係嗰個長度
無問題架!

依家真係樣衰咗...

= =

不過,呢套戲會適合女觀眾多啲

naruto said...

卡臣:
原來唔係我怪,我見附近D人睇得好開心咁,加埋個影評,我以為係我問題呀

邪小姐:
我都唔知呢套戲會適合乜野人喎,內地又好似唔中,香港就靠哂女觀眾?

卡臣 said...

我fb朋友鬧「假」,假人,假情,乜都假到死

Ebenezer said...

你一條冷去睇愛情片? 咁浪漫?

BTW,祝你情人節快樂:)

l.minor said...

你d points中哂啦~非常又十分認同

如果呢套戲係為咗吸引人去香格里拉旅遊嘅話,我會叫佢重怕啦!

套戲想叫人感動,又或者浪漫,唔該叫佢地自己睇下感唔感動到自己先啦!其實呢套戲好唔掂囉

我居然係fb見到有人話正!

naruto said...

卡臣:
最真得大妹咋,真肥

Ebenezer:
我幾時有寫一丁友睇呢?

BTW,祝番你情人節快樂:)

l.minor:
我見現場都有人話好睇喎

TY said...

近排阿杜sir D戲都好粗微粒,一係就個景亂咁黎...總之,唔知佢攪乜!

呢套未睇..而家都唔打算睇..都係等'春嬌與志明'算啦!

大叔, 情人節快樂!

新鮮人 said...

最緊要係劇本,
其餘次要,
不過我無睇,
兩個主角完全唔適合拍哩類愛情片,
完全無說服力。

Unknown said...

我諗住去睇喎!點算先?!

naruto said...

TY:
個攝影師累事

新鮮人:
認同。。最緊要係劇本,但其他可以幫佢戲加分,而家反而扣分

quincy:
照睇啦,睇完話我地知你嘅睇後感囉

陳娃 said...

其實都唔係差得咁緊要啫......

由兩位做.. 入戲院都預左係咩料到 .. ok la ..

naruto said...

www:
你比愛情沖昏頭腦呀

Leo said...

古生好靚仔呀!五粒星!講完!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...