Thursday, February 9, 2012

以油制乾


最憎冬天,除左凍之外,仲因為乾,而我一向都係一個懶人。。。

對於皮膚護理,我一向都差唔多係唔理,以前總會(學人)買埋一枝三枝,最後總係過期收場;而家放喺厠所嘅大部份都係抽獎抽番嚟,又或者都係過期嘅。。。

對皮膚有幾求其?同我去過旅行嘅朋友,同我出過trip嘅舊同事都知,試過嚇死佢地㖭

例子1:上廣州工作,坐直通車時,小腿乾到龜裂,痕爆;袋𥚃只搵到一枝唇膏,於是我隊枝唇膏落小腿捽上捽落,嚇到當時坐我隔離嘅女上司O咀,即刻從佢個袋摷左枝貴野我用

例子2:出trip搭飛機,咀唇乾到出血,個袋得枝酒店嘅潤膚膏,於是我拎嚟搽咀;隔離嘅女同事又嚇到O咀,話有毒喎

例子3:搭巴士時,對腳好乾,今次唇膏潤膚膏都無,點算呢?。。。。。我塊面好油,於是用天然分泌絕不敏感嘅面油嚟搽腳,好環保呀~嚇到身邊朋友唔止O咀㖭。。。。

22 意見:

supageti said...

都幾廿歲啦, 塊面仲會幾油?

卡臣 said...

第三個例子睇到我乜都O哂

naruto said...

阿粉:
真係好油架,下次表演你睇

卡臣:
可以O乜?O孃?

Cat said...

你咁做又好似錯唔晒咁。
潤膚膏同潤唇膏都係滋潤啫,可能潤膚膏多左D香料。其實得唔得呢?
効果好唔好呀大叔?

陳娃 said...

係咪鬼故??????

Bean'z Lam said...

……
lotion唔可以搽咀
因住中毒呀你

你要既我不如送一枝半枝tester比你啦

largeheadboy said...

有共鳴呀!
我十二月去完日本乾燥到損咗嘅大脾內側依家仲有疤痕呀~

Karvitz said...

驚。十個驚。

l.minor said...

下次試下先...XD

naruto said...

Cat:
效果呢,其實止到咀唇唔再損,對腳唔痕就得架啦,要求咁低,係有效果架

WWW:
賤,十年唔出場,無句好野

Bean'z Lam:
我好多枝,懶用咋,多謝

大頭:
咁搽D口水啦或者

karvitz:
你幾時變左無膽鬼?

l.minor:
hehe:)

black lab said...

唔怕唔怕,我撐你!
因為我都試過1同埋3!^.^

不過兩樣都唔係搽腳。
有一兩次游完水,咀角實在太乾,但冇 lotion 喺身,唯有搽少少潤唇膏頂住檔先;
另一次係隻手嘅虎口位太乾,於是用嗰度捽一捽額頭,即刻潤晒!
但潤膚膏搽嘴就真係未試過。You win!

TY said...

天呀!!! 大叔你唔好咁懶啦!!! 對自己好D, 對其他人都好D呀..
第二時達仔嫌棄你乾爭爭, 唔坐你大脾呀!

unknown said...

真係好核突呀大叔=,=

chiseenjai said...

Vaseline 唔貴呀! =_=""""

naruto said...

black lab:
得你撐我咋

TY:
我大脾有著褲,無著褲就唔也上大脾啦,花哂都似

亨:
唓~

chiseenjai:
我有喎,無用咋嘛

Ebenezer said...

核突佬!你咁樣點溝女(or俾女溝)呀?

naruto said...

Ebenezer:
hehe :D

L L said...

哇,你真係....




.... 勁呀,玩野外求生實唔夠你黎!

ayclui said...

綜合以上意見, 得出一個結論: 大叔超懶...
唉, 為己為人, 搽番D 潤膚/唇膏啦, 咀唇乾到流哂血真係幾靚仔都嚇破膽啦~

naruto said...

laulong:
玩野外求生如果係海島我死梗,我唔食魚

ayclui:
係嘅,我唔應該恃住靚仔就懶嘅,好啦,我去搽下野啦,橫掂個唇爆到泌血

ayclui said...

個唇爆到泌血唔痛嘅咩? 咪話少少苦楚=激勵喎~
我呢, 如果無潤唇膏跟身馬上周身唔聚財, 要即刻飛去買o架~

naruto said...

ayclui:
痛架,但唔想郁

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...