Thursday, January 26, 2012

暖流版

今日,天寒交迫,初一初二輸左二十四底無左$1200嘅初三,食乜好呢?


過年前,隔離台意粉問我,達仔想要乜野禮物,我隨口噏話回鍋肉,金寶湯同茄汁豆,點知佢真係搵速遞send嚟。。。

多謝善長意粉嘅回鍋肉,令獨居長者明仔有餐溫飽呀~

無野做,食飽瞓lu

13 意見:

Cat said...

意粉好鍚你呀!
隻回鍋肉好正喎,無肥膏。日本牌子黎架?

TY said...

哈哈~~ 粉姐好好呢~~~
咁凍天氣....獨居長者明叔夠唔夠衫呀?!

新鮮人 said...

充滿暖意的意粉喎,
冬天都暖在心頭了! =)

largeheadboy said...

明搶達仔啲禮物喎~ :p

Karvitz said...

你係達仔咩?

邪留丸~ said...

你識到呢位朋友,真好~
:)

卡臣 said...

輸完又嚟賭過

supageti said...

關心獨居長者係我地啲年青人應份既 ~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

Cat:
呢罐係天龍牌,無肥膏喎

TY:
唔夠呀,仲唔夠電視啦,暖爐同埋樓㖭呀

新鮮人:
係呀,暖笠笠呀

largeheadboy:
講得無錯,我係阿明

Karvitz:
佢唔食得回鍋肉架,我蝕底D食左佢啦

邪留丸~:
係呀:)

卡臣:
下星期先囉

阿粉:
何況係一個俊朗嘅獨居長者

ayclui said...

俊朗嘅獨居長者....... :P
意粉真係愛達及明啦 :)

大叔, 得碗麵咋? 唔夠暖肚喎~

naruto said...

ayclui:
長者唔係食好多架咋。。。其實煮左三碗囉

supageti said...

無肥膏唔好食!天龍牌 ← 記住佢 ~~~

naruto said...

supageti:
食咁肥做乜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...