Thursday, January 5, 2012

茶果嶺尋寶﹣下

繼續茶果嶺尋寶。。。


今次最意外驚喜係佢。。。糯米糍

行去冰室途中,遇見一個阿姐,手捧住一個鐵盤,問我地:食唔食糯米糍呀,$10三個,芝麻花生餡,包好食,我地話唔要啦。。。
見佢沿途問屋入面D居民,又真係買架喎;我地轉軚買左三個;
好軟好好味,唔識形容;剩係記得我咬第一口後,爆左句:哇!好得喎;
好食過酒樓甜品舖架,跟住見佢原來係樓上舖,又好奇乜野係狗仔粥,於是上去問阿姐,佢話係客家人食品,將粉團放落粥度,我有興趣架,但佢話夜D至有;朋友知我有影佢電話號碼張相,誇張到問我攞,想訂貨喎~(雖然我都想再食)


中途遇到呢隻貓,見佢伏喺度唔郁,D毛又亂糟糟,以為佢病,餵少少乾糧比佢,佢又食喎;


餵完走左,影完相返嚟,佢仲喺度,睇下佢做乜?

跟住有個捨荒婆婆走出嚟話:玲玲,你做乜咁為食,出嚟問人攞食呀,D哥哥姐姐都比狗咬死哂啦,你仲出嚟,快D跟我番屋企啦;
原來有人養架,都好~


呢類木屋區特式唔影隨時無,狂影呀


原來議員會派月曆架喎,我區果D又唔見派比我喎


呢三張係今日至愛


原來行下呢類舊舊屋村,仲好玩過行商場;唔信?試下啦:)

ps:早兩星期提過嘅海事處落貨果個碼頭,雖然無保安睇門口,但仍然入得去影相釣魚


再ps:
每件事都有賞味期限。。。觀塘海濱公園,呢個我曾經話係最正影黃昏嘅地方,前要已經越起越高,破壞哂;想影黃昏行過去茶果嶺好過

14 意見:

卡臣 said...

糯米糍...拳頭咁大!

naruto said...

卡臣:
我隻手細啫,食一個唔夠喉呀

Cat said...

變左孤兒仔添。
睇佢個樣惡惡地咁,原來咁嗲架。

過年唔洗送年糕,送糯米糍。

largeheadboy said...

我知行呢啲地方好過行商場
我知架,我梗係知架~

l.minor said...

多唔多狗呢?上次去完鯉魚門,有d陰影

觀塘海濱公園個境唔知頂唔頂到去今年夏天,頂到都重有機會

naruto said...

Cat:
送糯米糍都好特別呀

大頭:
知你個頭

l.minor:
唔多狗,見到兩隻都唔惡

頂到夏天重有機會?你未去過呀?

TY said...

果個糯米糍係咩餡黎架呢? 你真係影到佢好大個..實際上有幾大個呢?

naruto said...

TY:
芝麻花生,2.25"直徑左右

Ebenezer said...

乜茶果嶺最出名唔係食茶果咩?

naruto said...

Ebenezer:
我都以為係,我開頭都以為佢賣茶果

ayclui said...

都幾得喎...茶果嶺~
第一張相隻貓貓咁得意嘅? 頭大大, 腳短短, 好似一隻矮腳虎~^^

lu said...

第一張相隻貓好靚呀~

L L said...

啲行將消失嘅舊區相將來好有價值,你又影得好,發喇你!

naruto said...

ayclui:
頭大大, 腳短短。。。貓就得意,如果係人就。。。

lu:
一影相即閃

laulong:
咁易發就好啦~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...