Wednesday, September 30, 2009

谷底

心情同今日天氣一樣,刮哂風;噚日老豆突然發狂,矛頭指向我,鬧鬧鬧;

今日返老家食飯,細佬可能發現氣氛有問題,比佢D九寨溝旅行相嚟睇,佢推介呢張。。。


佢地兩公婆喺現場對住個池猛咁“喂喂喂“喎!

笑番,thanks

10 意見:

supageti said...

老人家有時係有啲不可理喻,笑番咪好囉,笑一笑,世界更美妙 ~~

black lab said...

乜世伯到呢個年紀仲會發火鬧仔女?仲係突然嗰隻?
我阿爸喺我細個時先會咁做,近來都冇發過火,算一算,都有20年喇...

邪留丸~ said...

你細佬對你真係好
其實好幸福架喇~
開心啲喇~ ^^

Ogake said...

老爸既突然實在令你唔好受,細佬果然係醒目仔,睇下相,大家可以乘機close D~

maymay said...

做乜鬧你?
唔好駁咀呀,家和萬事興~~

朱朋 said...

老人家有時心情唔好, 就下佢啦!襯節曰到做返d野啦!

naruto said...

スパゲティ:
我夠想笑啦!笑得出先得架!

black lab:
佢由以前到而家都係咁火

邪留丸~ :
我地幾個真係算好OK架!

Ogake:
佢講一句好過我廿句,佢噚日幫左我架啦

maymay:
既然想知,今晚寫埋佢,嘔哂出嚟

朱朋:
根本就足一世啦!你都聽過我買樓嘅故事啦!

卡臣 said...

喂魚 = 餵魚
簡體字都幾慳功夫喎

naruto said...

卡臣:
簡到無左個意思囉

naruto said...

卡臣:
簡到無左個意思囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...