Saturday, September 12, 2009

鳴門日記

噚日鼻水不停,臨瞓前沖個滾水涼,蓋番張厚被一覺瞓到大天光

9:45am - 比電話嘈醒,原來係個客打嚟追報紙稿,吓!九點九架啦?鼻水收哂,乾埋,變哂鼻C

12:30pm - 阿媽同舅母嚟我屋企坐,一齊食飯,舅母帶來兩種月餅,正!食飯時知道表弟生性做左總測量師,開心!



2:00pm - 攞隻拍去穿,其實心郁郁想買新拍,睇中隻$280或$340嘅YY,點知老闆攞我隻舊拍揮兩野,話我隻拍唔差,叫我穿線喎!吓!$80攪掂,叫我遲D返嚟攞!

4:00pm - 工作完成七七八八,蛇王出去,去邊?先去柴灣再去鰂魚涌,做乜?又抽到獎囉,去攞囉!

6:30pm - 番返嚟西環,攞返隻羽毛球拍;咦!螢光喎!殺呀!


7:00pm - 開信箱,咦!又有戲飛番喎!正!

9:00pm - 收到客嘅mail,乖乖地做埋份野

11:40pm - 唔係吖!諗住一粒鐘攪掂,結果做左兩粒幾,得廿分鐘寫blog咋!

今晚要早瞓,聽朝七點卜場,各位早抖!

7 意見:

Artman said...

西環去柴灣...遠到可以訓番場覺.

邪留丸~ said...

咁嗎好囉~
$80蚊~用翻支羽毛球拍
夠晒環保呀~ ^^

朱朋 said...

有戲睇, 係咪波兒? 今日睇電視, 無線無LA LA預告星期一晚做梁醒波特輯,唔通同波兒造勢??

maymay said...

個老闆咁老實嘅,依家好少有架喇~~

naruto said...

Artman:
開頭想唔攞架啦!咁啱最後一日限期又走得開,咪去囉!原來巴士+地鐵唔駛一粒鐘


邪留丸~:
係呀!本來想試下轉隻拍會唔會打得好D,既然老闆話隻拍得,咁繼續啦!

朱朋:
上集波叔咁正,波兒係要比錢入場支持架!(其實係抽唔到)

我抽到嘅係姊姊的守護者

maymay:
呢區D舖頭老實D架,街坊生意feel

supageti said...

大早應該移民去新加坡啦,去咩多倫多唧?

naruto said...

スパゲティ:
你估我想移架,比人捉上機咋

移都移去泰國啦,長年三十度以上

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...