Thursday, October 25, 2012

大X樂的兩公婆


去大X樂食野,真係好有娛樂性,劇情仲寫實過“愛回家”,聽到見到嘅又比查小欣吸引;有得食又有戲睇,真係抵食呀~

今次嘅見聞係發生喺星期二重陽節嘅假期夜晚

我同朋友食扒餐,隔離枱坐左一對年約五十幾嘅兩公婆(應該都係夫妻啦,唔係點頂到);

當時佢地枱有一個火鍋,一份火鍋食物,而大X樂阿姐正幫佢tart爐

聽到個女人叫個阿姐移過D tart,令我開始注意佢地講乜

女(拎住張類似點心紙):叫多個肥牛,金錢𦟌,叫多個菜啦,$5咋嘛~
個男嘅就出去買啦;返來時,已攞住果三樣餸

女(責駡語氣):咁貴架?唔係半價咩?

男:今日假期呀,唔係平日呀

女:咁你唔好買吖嘛,做少少野都唔識,唔要呀

男:你想食吖嘛,買左邊有得唔要架~

女(挑骨頭):呢碟肥牛肥成咁,點食呀?咁你都要呀?你唔退,我去退,張單呢?

男:張單收左架啦

個女嘅攞住碟肥牛出左去

返嚟時話:呢碟好幾多,無得退喎

男:換就得,退返錢唔得呀

女:你做就乜都唔得,我就乜都得,而家有乜係唔得架!

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
見佢地開始食啦,個女嘅又發聲啦。。。

女:你今日都好醒目呀,D豉油落哂辣椒

男:。。。。

女:我同你講過我喉嚨痛呀,點食呀?同我拎過碟啦

男嘅起身做野時,佢又話:呀,都係唔使,比個碗仔我得啦

到真係開始食時,佢又話:個爐都唔猛嘅?
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
故事完了

但想講兩個位。。。

1/真係有樣睇架,眉頭一路都皺住,苦令紋好深,嘴藐藐咁,一睇就知係好野呀

2/另外,又發現,原來左右同前面三張枱都係二至三人share一個爐,再加料架喎,一定係咁樣平D嘅,因為呢D位,師奶係無死錯人嘅

15 意見:

魔術師 said...

大鑊,我成日都係打單人火鍋...

best actor said...

好折墮㗎,有幸福都唔識珍惜,冇咗就鬼可憐。個男嘅道行又幾高噃,咁都忍到。

naruto said...

魔術師:
無大鑊喎,你想學師奶咁慳盡D?

best actor:
一係道行好高好高,一係就有把柄喺人手

ayclui said...

D怨婦仲有一款樣, 就係兩邊嘴角向下彎, 好似成世界都得罪佢咁, 好得人驚o架~

largeheadboy said...

好似你之前都報道過呢類事
睇我我都皺埋眉頭呀~

naruto said...

ayclui:
怨佬都係咁架

大頭:
我成日都報道呎類事架啦,成日都遇到仲要喺隔離嘅

Unknown said...

最抵食嘅方法係自己去佳寶買嘢放落去滾... (你之前係咪寫過一篇類似架?)

新鮮人 said...

個女人梗係未收經,
姨媽到呀
乜都睇唔順眼,
人家痛嘛,
做老公咪就下佢羅。
哈哈哈。。。。

naruto said...

quincy:
我記得,個師奶喺袋拎一盒私伙肥牛出嚟吖嘛

Beat in the box said...

好頂癮,個佬好慘,話哂佢係每日都要對住個怨婦,比人點黎點去=(

supageti said...

依啲叫一個願打一個願捱囉, 有次晌陳漢記遇過一對, 應該係做地產既, 個老婆猛咁 XYZ 老虎魚蝦蟹媽叉個老公, 話佢辦事不力, 個老公仲可以笑騎騎, 真係極品 ~~~

naruto said...

beat in the box:
前世做錯事

阿粉:
燥成咁,喺佢身邊會好辛苦囉

TY said...

個師奶可能好似家燕媽媽咁心煩氣燥,老公唔記得買靜心囉!

卡臣 said...

乜你撞上奇人的機會咁高

naruto said...

TY:
佢要大量入貨囉

卡臣:
係啦,已經好多無寫架啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...