Tuesday, December 13, 2011

個腦記乜架呢?

都仲係星期六(有排寫),去左石澳,遊遊蕩蕩,行左嚟呢間士多,朋友話要買樽水。。。

朋友:大枝幾多錢?
老闆娘:$7
朋友:咁細枝呢?
老闆娘:$5


呢個時候我望下條街,再望下間士多。。。個腦叮一聲諗到D野


我同朋友講:呢度係咪Juno拍戲間士多?
朋友:你問老闆娘囉,我諗佢連邊個Juno都唔識呀?
我:老闆娘,呢度係咪Juno拍過戲呀?
老闆娘:係呀,你認到呀?同個女仔呀
我:咸片女星
朋友:邊個咸片女星呀?
老闆娘:日本妹
我:蒼井空呀
我:呢度係賣飽果度?
老闆娘:你企果個位咪賣飽果度囉,(指住條街)佢(JUNO)咪喺上面跑落嚟囉
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
我成日話自己記性差,但有D怪雞無聊野又總係入哂腦,應記唔記;上網search下,套戲叫“復仇者之死”,搵到呢兩張劇照,咁都認到個景,我都覺得神奇。。。



--------------------
影完相,冷冰冰,行回頭路再經士多,買左枝熱維他奶,舒服哂;


再買埋石澳名物﹣梅菜芯,每包廿蚊,番去蒸豬肉啦喂~

16 意見:

ayclui said...

諗埋d 無謂o野...

TY said...

déjà vu!

新鮮人 said...

呃文, 回水!

Cat said...

由細到大都鐘意飲麥精,飲完暖笠笠!

Cat said...

由細到大都鐘意飲麥精,飲完暖笠笠!

Ebenezer said...

我真單純,竟然唔識蒼井空。

Sun Sun said...

我見到間士多都即刻諗到"復仇者之死"喎.

卡臣 said...

我有睇套戲喎

supageti said...

朋友:大枝幾多錢?
老闆娘:$7
朋友:咁細枝呢?
老闆娘:$5

依段野即係點呢?

naruto said...

ayclui:
唔係諗,係記

TY:
哇!要查先知你講乜呀

新鮮人:
呢篇認真架

Catherine:
你果然好鍾意飲麥精,飲兩枝㖭

Ebenezer:
哼~

sunsun;
即刻㖭呀,勁過我呀

卡臣:
咁你認唔認到吖?

阿粉:
呢段嘅重點係。。。真係專記無謂野囉

l.minor said...

呢條路我都記得,不過係上年12月31日去咗通宵睇日出果度~

30 Something said...

會唔會係蒼井空令你特別容易記得起電影場景...包括佢其他電影?

naruto said...

l.minor:
個海向東,睇日出應該好靚

30 something:
唔會啦

L L said...

haha, 你潛意識唔係 link 去 Juno 到,係去咗空空到!

naruto said...

laulong:
咁諗我架,你就link去胸胸度

L L said...

haha, 我個胸胸大過佢嘅,駛乜諗佢 XDDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...