Monday, October 29, 2007

立山旅遊第一波

昨晚睇完一套爛劇,閹悶心情陰魂不散,終決定寫此旅遊blog,但會以相片為主,文字及詳情就交比團友啦。



這張圖有齊八日行程裏見過有特色,最深印象的映象,已變成我的wallpaper,工作之餘仍可貪戀當時的感覺。

名古屋及富山



矢場とん(名古屋駅エスカ地下街店)yummy yummy




8 意見:

Wordy said...

我駛唔駛露面?只怕搞到變 PG 級噃……

記得得閒就貼下文喇 ^+++^

Wordy said...

又係我,你第一行改左野噃 ^_^

naruto said...

wordy,

咁都比你睇到。

男人老狗 said...

奸爸爹!寫多D!

naruto said...

男人老狗,

我下一篇一定快過你,因完全唔想開工。

Ogake said...

現真身渦!! :)
我喜歡你的wall paper呢!~

naruto said...

ogake,

多謝喎

Wordy said...

我成日睇到呢 d 野,不過唔係次次講,無傷大雅就算喇。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...