Wednesday, December 28, 2011

2011鳴門大事回顧

1月:
曼谷遇見科莫多龍,驚



2月:set影街貓做2月功課,埋下養達仔嘅伏線



3月:
抽獎抽到免費澳門遊,成世人至叻呢次


日本大地震

4月:
塔門嘅燕子,呢篇係今年高收視代表作嚟架


5月:
抽到W免費自助餐,happy


中左六合彩五獎,仲happy


做左份好滿意嘅功課(貓國旅行)
話時話,欠交功課咁耐都無人出聲嘅:(


6月:
第一篇正式寫達仔(當時仲叫佢黑仔),當時都無諗過會養佢



7月:
今年寫少左快獸,但呢篇我好鍾意


8月:發現達仔病兼貓媽懷孕


9月:
帶達仔去睇醫生

睇林憶蓮演唱會,今年唯一嘅演唱會


10月:
那些年,我們一起追的女孩,哇,破香港紀錄,梗係大事啦,呢篇,係我個blog有屎以嚟最高收視第三位架,幾多人search呀真係~


決定養達仔,從此責任大左



11月:
為三隻貓B搵到家,好安慰(1)(2)


達仔耳仔做手術


正式幫達仔開個新blog。。。我家的達仔,多多捧場


12月:
去石澳,好多遺忘嘅舊記憶攝番出嚟


今年好多擔心達仔同其他貓嘅紀錄,希望出年多D開心事啦:)

15 意見:

largeheadboy said...

眨下眼又一年喇
等我預測下你來年大事喇
-- 幫達仔搵個伴
-- 中六合彩四獎
-- 抽中好好洗面乳同貓糧

卡臣 said...

眨眼又一年,我追了你blog又一年,祝好事在前面

naruto said...

大頭:
四獎咋,我想要三獎

卡臣:
大家咁話啦:D

supageti said...

這一年好充實吖 ~~

希望你明年好事常來 ~~

星若 said...

好充實的一年! 亦証明好心有好報!祝你2012年好事喜事一齊來!!

naruto said...

阿粉:
真係實呀

星若:
我都祝你心想事成啦

Cat said...

祝明年大叔同達仔會更好!
但係28就回顧,咁29,30,仲寫唔寫架?31呢咁?:p

Ebenezer said...

預示呢幾日休blog?^^

ayclui said...

大叔: 先苦後甜, 苦盡甘(金)來呀~

best actor said...

今年發生嘅事唔少,除咗柯門添丁,仲有中獎喜事。2012快來,祝府上人貓身體健康萬事如意啦。你啲貓相大可以用嚟幫貓會籌款呢,靚到!

naruto said...

Catherine:
寫,我呢D複雜嘅又一日,呃嘅又一日,點會唔寫吖~

都祝你全家上下你媽媽同佢隻貓健康快樂

Ebenezer:
全年無休呀

ayclui:
達仔D(金)就真係日日來啦

best actor:
除咗柯門添丁,仲有中獎喜事,仲見到個加燦㖭呀:)

真係籌到款就好囉

TY said...

大叔好心有好報, 而家有達仔陪你~~
希望你同達仔 2012年 身體健康,更多喜事臨門!

naruto said...

TY:
我D好心一時時架咋:)

大家都健康好運啦:)

30 Something said...

乜原來曼谷都有科莫多龍...等我仲專登去印尼巴峇島睇...

naruto said...

30 Something:
仲係無遮無掩近距離可摸可騎(你夠膽嘅話)㖭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...