Tuesday, September 27, 2011

我在山頂看林憶蓮演唱會

星期日,突然有朋友通知有即晚$180飛多左,問我去唔去;作為fans咁多年,去啦。。。

好似好奇,作為fans,做乜唔一早買飛呢?係喎,點解無衝動買飛呢?一來無人約我睇,二來噚日諗,應該係佢唱左隻亞視歌,潛意識扣左分


坐喺山頂呢,咪即係戲院超等囉,好野嚟架,舞台燈光一眼睇哂,坐前座係睇唔到架;好多人彈呢個演唱會D音響,坐山頂呢,無呢個問題架,D聲唔錯;


開場唱枯榮,咦,走走地喎,對佢要求係高D架啦,我諗係近10年第一次見佢走走地囉;第一part睇得唔投入,D歌編排怪怪咁;套歌衫造型,坐山頂睇唔聽聲以為係蘇珊


第二part,唱rock,唔識欣賞,好嘈好嘈,要用個忍字嚟形容;套歌衫,旺角中心買架?
呢part,音響冚過憶蓮把聲,個電結他咁大聲做乜义jet


第三part開始,正常番,好睇好多,唱番正路野咪好囉;無頭兩part,個演唱會會完美好多


白色套衫果part係good架,因為我專心聽,無影過相

呢條粗黑皮帶想做乜呢?


encore果part好好睇,倫永亮揀歌,隻隻好聽;唱哂一早應該唱果D啦,擺上part 2好過啦;咦!似乎佢個服裝指導係旺角中心vip喎


對佢要求高,除左第一隻失準外,其餘其實超水準

預告:因為突插寫林憶蓮演唱會,佐敦谷公園第三集聽日至出啦

17 意見:

Ogake said...

基本上山腳有好多friend係度~

卡臣 said...

啲衫出事喎,邊個搞架?

naruto said...

Ogake:
我驚比人拉上台呀,坐山頂啱架啦

卡臣:
唔記得;佢介紹服裝指導係XX時,我講左句:炒左佢啦

l.minor said...

我行過紅館重以為邊個開show tim

naruto said...

l.minor:
全場爆哂,入場勁多人

TY said...

原來大叔都有睇呀?! 憶蓮唱得好好呀,不過音響真係麻麻地.. 個低音成日古古怪怪咁...

其實個rundown好過第一場架啦! 同埋尾場有encore六首歌呀!!!! 真係算係咁啦! (不過其實仲有好多歌想聽佢又無唱囉.....)

30 Something said...

我都係睇呢場吖...想問一問,你坐山頂都影到佢個樣咁清楚,你支大炮係乜嘢嚟?見到有幾個觀眾攞住支天文望遠鏡入場....

Ebenezer said...

山頂嘅朋友,你好!

largeheadboy said...

我應該坐你右手邊喎

我最唔 like 係 tribute 嗰 part。

CH Mak said...

好心你就下山啦。。。
我地全部都系晒到。:)

supageti said...

咁梁詠琪開演唱會你有無去捧場?

naruto said...

TY:
整體我睇得開心嘅:)

30 Something:
我枝唔係勁野,200囉,放落gf1變400,山頂影都叫OK喎

Ebenezer:
你好。。。D

largeheadboy:
你坐邊無人想知呀,哼

CH Mak:
下面要企架,好攰

supageti:
最近果次無呀,好衰呀呵?

Tee said...

200鏡好似山頂影唱會必備,星期日過紅隧天橋我見到你跟朋友行去紅館,我細膽、又唔講乜好,所以無叫你。

naruto said...

TEE:
車,咁都要細膽

Leo said...

咦?原來你寫卜慣咗會口頭將內容講一次先架?

naruto said...

Leo:
我講比你聽果D咪我D觀感囉,跟住咪寫番出嚟囉

Leo said...

naruto:

哈哈,獨家試聽卜主觀感,榮幸!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...