Friday, December 16, 2011

香港有個海角七號

上星期六,超凍,但個天超靚,揀左入石澳,筲箕灣巴士總站搭9號巴士直達


好多年無入嚟,原來呢度幾台灣架喎,行去石澳後灘嘅路,仲保留住小鎮風味


好快就行到石灘,見到充滿回憶嘅藍橋啦;其實除左呢度有海角七號feel,呢條橋你坐幾個蛋散上去,都有那些年嘅感覺呀


原來石澳星期六遊人唔算多,但好多人都會喺橋上影下相,影乜?


影浪;真係好大浪;果日係月蝕,有無關係呢?


你以為企果度好安全,以為隔好遠,個浪真係會發神經咁冚過嚟架,欺山莫欺水呀;睇下,呢個浪有幾尺高呢你話


一場嚟到,梗係行埋上山啦,唔高,好易行?原來勁大風,真係吹得你郁,唔係有欄杆,相信呢篇blog唔使寫啦!
行到盡頭可以觀賞一望無際嘅海,仲有個燈塔喺海中心,但果日無帶長鏡,所以只可以離遠影一張啦


從山頂望向藍橋小沙洲果邊,有個奇怪現象。。。
左邊嘅海浪由左邊嚟,右邊嘅又右邊嚟,兩邊都好大浪,究竟吹乜風呢?


另外,個牌叫你唔好攀爬喎,咁我係咁易企高D睇下啦,hehe,有乜睇呢?


哇!兩邊都係懸崖嘅海角呀,靚呀~


黃昏番嚟再睇下浪,依然強勁


未完,寫極都唔完。。。。。預告:遊人嚟石澳,會做乜野呢?

9 意見:

卡臣 said...

果個懸崖無記攞嚟拍古裝劇
男主角墮崖不死

攞你命三千 said...

睇落好似去左離島咁~

naruto said...

卡臣:
果度墮崖都真係死得

攞你命三千:
都幾似架,遠離市區嘅感覺

l.minor said...

係呢篇覆,直頭上出去度盡頭果度影/睇日出,超級無敵正東(有冇寶麗金?夠唔夠爛?)

呢度我去幾次都大浪~不過似乎你去時重大浪

藍橋都幾多影人結婚相呀,另外個石灘都係~

另外有冇影下d唔同顏色石屋?

我估你下篇會影下d人去石澳做d奇怪野囉~

TY said...

都真係好大浪喎!

其實去咁多次石澳, 我都係去正灘果邊BBQ, 無一次係行過黎石橋!!因為唔識行!

Ebenezer said...

以前我間中都有入下石激退修,在山仔路入面有間小教堂,都好好feel架。

http://ebenezer-ebenezer.blogspot.com/2006/12/blog-post_116600557693002768.html

新鮮人 said...

香港也有很多美好的景點,
但人總是覺得飯是隔離的香,
白白浪費了好地方,
少人去欣賞,
可惜!

supageti said...

細果時父親大人成日帶我地去石澳游水,不過我真係好多年無去過咯 ~~~

naruto said...

l.minor:
超級無敵正東(有冇寶麗金?夠唔夠爛?)。。。。寶麗金執Q左10年都有啦,而家叫環球呀

彩色屋無影,怪人梗係影啦,下話

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...