Thursday, December 15, 2011

舊記憶

我又嚟賣感性啦,講下舊事。。。

小時候,每逢放暑假,老豆阿媽都會帶我地入石澳,每次都過夜,我記得有次仲留低我同家姐幾日,點解咁放心,因為表舅婆同幾個表舅父住喺石澳,有人睇住架~

阿公係揸貨車嘅,所以有印象我地係坐密斗車入石澳架,仲要唔係坐車頭,係坐喺後面載貨嘅地方,諗番都幾牙煙喎~

幾個表舅父都係救生員,所以好大部份嘅記憶都係坐喺沙灘砌堡壘,而每次都會有人讚我砌嘅堡壘砌得靚(又係專記埋呢D野),呵呵~

石澳係出名大浪架,所以表舅父係唔比我地單獨落海,尤其係灘嘅右邊,去過嘅都知,右邊你行頭幾步海水只係到你小腿,但突然急斜去到心口架,所以以前石澳係每年都有人浸死架,每年都死一個,好邪架~而其中一次我仲喺沙灘,不過當時太細,唔知發生乜事

表舅婆好錫我架,長大後雖然少見,但有次我跟公司廣告去到石澳取景,撞正佢,佢開心到呢;因為做緊野傾得唔多,隔左一段時間,佢竟然拎左碗湯嚟比我,話日頭太毒,要飲左佢喎,成隊crew同我上司笑到反肚,但好warm囉,但係。。。。果碗係魚湯(表舅婆,咁大整估呀),但我都飲哂佢:);果次係我最後一次見到佢,之後無耐,佢就走左啦

好,睇下相;睇相簿至知嚟過,我同家姐嘅合照;當年嘅靚仔小朋友


今日已經變左靚仔大叔啦

16 意見:

Cat said...

小朋友張相,你隻手拎住D咩呀?
第二張相呢,我見到大叔,但搵唔到靚仔喎!

TY said...

第二張相呢,我見到大叔,但搵唔到靚仔喎! X2

同埋呢個大叔既POSE想點呢?!

卡臣 said...

睇到阿婆先行一段,我嘆了一口氣,欷虛

邪留丸~ said...

雖然係魚湯,
不過,你表舅婆真係鍚你
好窩心~

^v^

l.minor said...

好warm呀~

上次睇日出,就係過咗藍橋再直去到尾~

瘋膏 said...

你細個時都幾ok~

表舅婆好有你心, 可惜嗰次係最後一次見面。

naruto said...

Catherine:
隻手拎住D咩,我唔記得喎,睇相可能係貓屎啦:)

搵唔到靚仔。。。聰明人至見到架

TY:
聰明人至見到架x2

望海的舖屎

卡臣:
:(

邪留丸~ :
又靚仔又乖(細個果陣)梗係多人錫啦

l.minor:
即係上山?

瘋膏:
你細個時都幾ok。。。。呢句說話嘅背後意義好hurt我呀吓

我覺得係比我見多佢一次啫,個記憶會完滿D

Ebenezer said...

下次拖番條女影過張,唔該!

ayclui said...

當年嘅靚仔小朋友... 今日已經變左靚仔大叔 --> 即刻醒哂...!

自戀狂大叔....

naruto said...

Ebenezer:
使唔使叫埋家姐再影過吖

ayclui:
篇野灰左,寫左呢句咪開心哂囉,係咪?

Karvitz said...

張相好藍,個自戀形容好嘔。哈哈

naruto said...

karvitz:
好嘔係因為你自助餐食得太多個胃抗議,唔關我事

supageti said...

我覺得小朋友小明係揸住隻雞腳囉, 哈哈 ~~~

Sun Sun said...

唔好模糊焦點, 天寒地凍重點唔係喺個樣度, 呢個post已經透露咗玄機 -- 大叔炒栗子!!!!

L L said...

兩張相併埋,好有味道!

naruto said...

supageti:
我覺得係玩具

sunsun:
炒栗子乜嚟架?衰野嚟架?

laulong:
多謝:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...