Sunday, December 25, 2011

身在何方?

聖誕,寫篇簡單嘅。。。

我去左邊樹影相呢?



聽日開估

10 意見:

攞你命三千 said...

初時諗住係邊度邊度
望真d可能係個度個度先真

supageti said...

一定唔係大澳啦 ~~~

邪留丸~ said...

睇落都幾似"大澳"喎...

=o=

卡臣 said...

調頸嶺

naruto said...

攞你命三千:
咪就係果度果度囉

阿粉:
我唔會開估住嘅;可能就係估你地估我唔會咁淺囉

邪小姐:
咁你係咪估大澳吖?

卡臣:
er...聖誕快樂呀

TY said...

大澳好似已經唔係咁既樣...咁我跟卡臣既調頸嶺呀! :P

Coffee said...

卡臣︰
你有冇去過調頸嶺架?

Ebenezer said...

返咗大6?

BTW, Merry Christmas^^

largeheadboy said...

估唔到添~
留句 merry xmas 算喇~

卡臣 said...

COFFEE

我有去過調頸嶺地鐵站咋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...