Friday, December 23, 2011

東涌的藝術

上星期六,本來想上東涌婆髻山睇日落,去到先知封山開路,行左條荒蕪嘅奧運徑,見路牌寫住“東涌藝術徑”,好,就去會一會你。。。


行左15分鐘都未到,完全唔覺有藝術嘅時候,見到呢張紙。。。


佢嘅隔離。。。


再隔離。。。好多底褲呀~~哇,好藝術呀


呢張名為”公主都有瞓街的一天“


仲泊滿單車。。。睇棵植物,應該都泊左好耐


上哂鎖鍊?咪得番個軚囉。。。。哇,好藝術呀


馬路唔比曬衫啫,曬下臘肉咸魚又如何呢?哇,好藝術呀


呢張相我幾鍾意,叫做“烏蠅唔(嬲)屎會(嬲)乜“


呢張更like,雖然好腥臭,都比心機影靚佢


行近屋邨,見D師奶推左D超市車出街(只係影左呢張)


呢個阿叔推住架車載住個超齡巨B;哇,好藝術呀


好,到藝術徑啦,吓,得幾舊雕塑喺屋邨就叫藝術徑呀;哇,好藝術呀


呢舊係咪叫做“一褲都係”呢?哇,好藝術呀


噢,真係好藝術呀~


東涌真係一個充滿藝術嘅地方呀

18 意見:

Cat said...

D肉掛係路邊,無野狗黎食咩?
鹹魚果張比咁多死魚眼望住,係咪叫死亡的藝術呀?

卡臣 said...

堅係街頭藝術

largeheadboy said...

呢篇十個 likes 呀!

l.minor said...

笑死~好藝術呀!!!

Ebenezer said...

你不如開個藝術影展啦:)

ayclui said...

好似天水圍咁...
唔like d 人四圍掛o野...

supageti said...

最近我屋企附近路邊都有人曬鹹魚 ~~~

naruto said...

Catherine:
果D可能就係野狗肉呀,嗚

果張係死唔眼閉呀

卡臣:
街頭果D好睇過藝術徑啦

大頭:
多謝

l.minor:
區區都咁藝術,香港唔得掂

Ebenezer:
開左架啦,呢個blog日日都係係藝術展:)

ayclui:
屋邨就有呢D問題

阿粉:
你曬埋一份啦,唔好蝕呀

l.minor said...

點解你個blog個icon唔整快獸?雖然你個我心目中巳經連成一體

naruto said...

l.minor:
仲試緊咋,我都想用快獸

supageti said...

曬你個頭 ~~ 今晚放工要拎把鉗去鉗甩啲缺德人留低既鐵線,唔係可能會纏死 paul 樹 ~~

TY said...

果個'一褲都係'既藝術品,想表達D乜呢?!! =.="

TY said...

btw, 你個blog icon..令人精神為之一'震'!!

naruto said...

阿粉:
連樹都改左名叫阿Paul呀,真係有愛心啦

TY:
mmm...失禁美

icon轉左啦

新鮮人 said...

我都鍾意d人掛哂衫褲出黎,
尤其是底衫褲胸圍,
唔怕有核突都怕俾變態佬摸過啦,
不過大部份屋村都無曬被設施,
有過轉季又真係要曬下大被,
係樓上真好難曬,
屋主該考慮增設曬被設置,
或訂立曬被週,
一星期內到指地方曬,
違者沒收,
咁就公道一點了。

另外
有某幾間超市是可以租借車仔的,
不知你看到那輛是否這樣了。

supageti said...

○ ← 我個咀

naruto said...

新鮮人:
租借購物車?未聽過香港有喎,我見街有比人pat左喺度喎,唔使還呀?

阿粉:
O到個咀咁大,又想食野呀?

Rita Lau Studio said...

good!
很有藝術味~\^^
影得很美,自然,由其是哂咸魚果幾張.
我現做緊一份報告關於東涌與歷史,,想參考你的圖片,謝謝

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...