Wednesday, January 26, 2011

曼谷遊day 4(上)-曼谷有個侏羅紀公園

第四日,食完早餐,發覺無掟去;打開地圖,見到市內有塊大草地寫住Lumphini Park,去行下公園影下相都好喎!

叫酒店職員同的士司機講我地想去Lumphini Park,佢反問話去做運動?唔係呢果度無乜野睇喎,但我偏要去呀~哼!


去到,行入去見好大呀,似維園咁,當影緊D花花草草嘅時候,朋友突然大聲叫我行過去佢果邊。。。。細心睇呢張圖都見到DD架啦


距離佢廿零尺有隻龐然大物,約9尺長,極肥大;我第一個反應嗌左出嚟。。。。科莫多龍?會食人嘅科莫多龍?
即刻舉機,但我得枝20mm鏡,就算用埋digital zoom,都只係影到下圖咁細隻兼粗微粒
佢一見人就跳落水;但跟住嘅5分鐘,我發現河嘅兩岸,我地嘅週圍其實有好多隻,只係比較細隻,我繼續影,發現佢地其實驚人, 行近D佢就急步走


遊水速度好快,喺水入面一定唔夠佢地快囉,佢地喺水,剩係見到背部,似鱷魚又似巨蟒


識我嘅都知我癲架啦,開始唔用digital zoom,追住佢地影;終於有張幾靚


又,行過一條橋,突然覺得橋底有D聲,原來橋下有十幾隻,隻隻超巨型,果一刻真係呆左,好侏羅紀呀;但都舉機影左最大果隻,over10尺兼好肥


呢隻好文靜,我影到張close up啦


跟住見到呢隻,睇下條脷,好長兼開义架;我越行越近兼踎哂身,比朋友喝住話我走得太近,同佢相差只係得番兩尺左右,話口未完。。。


佢非常敏捷咁轉身向我走過嚟,我速彈~


佢行左去樹底,原來有好多魚鱗,佢食魚鱗喎,咁大塊嘅魚鱗,乜野魚嚟架呢?


其實好奇怪:
因為我見好多泰國人瞓喺草地,唔驚佢地架喎
我去過曼谷多過十次,睇過好幾本旅遊書兼上網搵料,都唔覺有人介紹過喎,驚嚇走哂D遊客?


佢地真係科莫多龍?無理由咁危險通公園行架
但我番嚟上網原來係真架?(下圖為網上搵到印尼嘅科莫多龍),仲話佢地條脷有毒㖭呀!


最後想講呢,當你專心影緊一隻或者影緊其他嘅時候,隔離突然出現一隻,真係嚇到心臟病呀

快獸:鍾唔鍾意我嘅推介呢?大家得閒去探下佢地啦!


To be continued

29 意見:

l.minor said...

點解你個朋友未出過鏡嘅?

l.minor said...

快獸返黎啦!

Fun said...

this is sooooooooooo gross!!!!

naruto said...

l.minor:
唔係個個願出鏡架嘛

Fun:
gross?grass我就識

卡臣 said...

如果我見到,一定速逃!吓?條脷有毒?唔使預我。

Tee said...

你下次帶套快獸cosplay衫去影佢哋嚇返佢哋轉頭。

naruto said...

卡臣:
網上資料話佢條脷嘅毒液可以麻醉獵物,好強呀

Tee:
扮快獸嚇番轉頭,我覺得會輸囉

Maisy said...

嘩,咁大隻,好驚嚇呀。初看以為鱷魚呀。

naruto said...

Maisy:
鱷魚我就唔敢走埋去啦

Unknown said...

你真係好大膽囉,, 我見到D相都打冷震,, 仲要2尺!? 你真係殺左我好過

largeheadboy said...

呢家野以我見慣世面都覺得頂唔順呀~

naruto said...

Adio:
我對呢D又真唔係好驚架咋喎

largeheadboy:
我見過你之後就連見佢地都唔驚

maymay said...

公園冇警告牌架咩?隨時會嚇C人架喎,例如我咁~~~~

naruto said...

maymay:
無警告牌喎,你應該唔會嚇C,最多嚇到咇C
你約埋老公一齊去探佢地啦
(我幾咁旅遊大使呀真係)

JC said...

嗰公園好靚喎,仲可以同d蜥蝪近距離接觸,個職員仲話無嘢睇?

TY said...

快獸點解唔同科莫多龍影返張合照呀?!!

L L said...

哇,鐵甲威龍!

星若 said...

仲以為只有印尼嘅荒島才有!! 好可怕呀!!

Ebenezer said...

你有冇諗過扮咸蛋超人,同佢打交影吓相呢?

naruto said...

JC:
係呀,咁爆嘅公園我都係第一次行咋

TY:
顧自己都顧唔掂,仲點拎快獸出嚟影相呀

laulong:
邊度有鐵甲?

星若:
係呀,喺鬧市,好勁呀

Ebenezer:
我仲錫住自己架

black lab said...

如果我見到呢啲動物,我會唔會走近影相呢?...我諗都會,話晒唔係常見。

BTW,上一篇我話要打格仔嘅係指你打機嘅手勢喎。

naruto said...

black lab:
咁你會唔會去探下佢地呢?

BTW,我都唔知我係咁手勢打機架喎,好型呀~

lau2tang said...

呢啲係咪食蟻獸黎架?
真係好似侏羅紀第二集個情景喎,係差在無搵佢地的便便做研究囉。
話時話,我最驚就係呢"亭"四隻腳一條長尾頭岳岳的爬蟲動物,千祈唔好拎黎嚇我呀~

ayclui said...

真係估佢唔到...呢D生物好得人驚...
個公園除咗佢地之外, 仲有無見到其他動物呢? (有都可能比佢地食哂~)

phyllis said...

佢似蛇mix鱷魚啊

naruto said...

lau2tang:
都話係科莫多龍咯,check過啦,堅野嚟架,全公園有二百幾隻

ayclui:
我都係第一次咁近無阻隔見一隻大件過自己嘅生物,除左大象

phyllis:
係大鱷呀,現場見好震憾

瘋膏 said...

真係估唔到, 下次要去睇吓科莫多龍!!

naruto said...

瘋go:
得你一個想去睇,我呢個曼谷旅遊大使真失敗

suddenly, this summer said...

我岩岩係BKK番黎。因為你既介紹我突登去左捉龍。不過我淨係見到一隻乍,佢見到我興奮地跑過去仲要驚到快閃~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...