Thursday, December 8, 2011

香港有個六本木山



星期日,攰攰地,無力行山,搵個近D嘅地方影下相,決定去”立法會綜合大樓“;由演藝學院出發,經分域碼頭行過去

碼頭外有中港美國旗,呢個方向望向灣仔,全玻璃外牆密質質嘅玻璃之城,香港獨有


呢棟就係”立法會綜合大樓“,呢邊睇都幾三不像


入去,遇著幼師示威,職員忙於派旗仔比老師;咦!你派比我呀?乜我似老師咩?早知轉行啦~


唔,睇下點行先。。。


中間棟“凱旋門”,原來除左中間穿"lon",上面都穿架


小山丘+草地+石屎牆+新型建築物,有D似六本木山呀


來自日本嘅快獸都認同


但向海呢點就香港優勝啦,雖然出面仲填緊海


呢度將會成為新地標,亦係拍拖嘅勝地



14 意見:

Cat said...

最尾果張個影係咪你加上去架?

naruto said...

終止果張?係呀

Cat said...

問多次先,尾二果張個影係咪你加上去架?

largeheadboy said...

星期日仲未畀中環啲姐姐佔據咩?

naruto said...

catherine:
果張係地盆圍板加天空,真係咁樣架

大頭:
無喎

卡臣 said...

六本木山?一於加隻大蜘蛛銅像

naruto said...

卡臣:
我驚有個唐英年銅像咋,果隻係豬豬唔係蜘蛛

Ebenezer said...

你拍拖可以去吓呢個新地方lor bor^^

naruto said...

Ebenezer:
我推介比人,你又推番比我做乜呢?

TY said...

呢樹放狗得唔得呀?!

supageti said...

來自日本既快獸應該話:綺麗な ~~

星若 said...

下次試下夜晚去, 黃色街燈伴著的立法會大樓跟藍天下的感覺很不同, 而且途人唔多, 任你點攞景都得!

攞你命三千 said...

last個張好破壞興致><

新鮮人 said...

尾二那張,
上面藍天是真的?
下面草地加人影是圍板??
你是這個意思?
仲以為你把藍和草地自組成構圖,
然後加上人影添。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...