Tuesday, December 6, 2011

為junk food增值

天寒地冬睇電視頒獎禮,舊年就一丁友都打邊爐,今年蒸下燒賣食

鍾意食魚肉燒賣(嗱,我又食魚啦),熱辣辣加杯茶un un腳睇下邊個攞獎,好hea~

講番主題,咁點增值呢?

1/先買呢類冰凍燒賣,今次買淘大,今期大特價,味道只係一般;粉味太重,有雪味,點好呢?


2/想好食,係要蒸嘅,叮係差好遠架,成舊粉嘅溫度唔平均架,表面又會乾“爭爭”


3/為增加鮮味,當佢海鮮咁處理,加葱花,最緊要係落蒸魚豉油,再加D潮洲辣椒油,perfect~


junk food都可以變美食,杏兒都可以攞視后啦,恭喜~

16 意見:

卡臣 said...

杏兒攞視后,我的朋友(鍾嘉欣fans)嬲爆咗

攞你命三千 said...

蒸魚豉油偏甜,我buy美極鮮醬油多d~

Tee said...

我都聽過有人年年買蛋糕賀tvb台慶,一路睇台慶一路食。

邪留丸~ said...

果然唔錯~
講緊係加工後
嘅魚肉燒賣~


^.^

largeheadboy said...

又蔥花又蒸魚豉油又辣椒油咁多功夫,不如直頭整碟京都骨喇~

Ebenezer said...

一條冷食點都冇咁好味,出年記住搵個妹好仔陪下啦^^

naruto said...

卡臣:
咁投入呀?

攞你命三千:
美極蒸燒賣呀?搵次試下先

Tee:
擺明係藉口,自己想食蛋糕啦

邪留丸~ :
做多少少,滋味倍增架

大頭:
京都骨,肥呀

Ebenezer:
妹好仔係乜嚟架?

Cat said...

有D魚肉燒賣都好腥個喎...

naruto said...

catherine:
係架,呢類大牌子通常唔腥,但都唔好味,7仔果隻好味

新鮮人 said...

市面上預先包裝嘅魚旦、燒賣、胶子等等都無乜邊家好食,
都係係街邊賣的好食一點!

Cat said...

係咪7仔小食檔熟左果D?果D我都覺得好腥呢~~

TY said...

我對你支潮洲辣椒油.. 有興趣D~~

Karvitz said...

你唔恭埋琴姐嘅?

L L said...

蒸一定係王道!

ayclui said...

我食開四海果隻, 紫色袋嘅, 一包廿粒兩個人下午茶食一流呀~
有時又會食小食檔d 腸粉, $6 四條, 乜醬都要, 正呀~

naruto said...

新鮮人:
係呀,掃街特別好味

Catherine:
我咁怕腥都OK喎

TY:
普通野嚟咋

卡卡:
跟人尾食人屁

laulong:
唔。。。蒸一定係王晶(征)

ayclui:
我地口味一致呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...