Wednesday, December 14, 2011

68%

今日去左工展行一個圈,正確嚟講係半個圈,太多人唔想行,走佬

見到米雪同三哥個攤位,見到大條banner寫住:68%有效改善夜尿。。。



我一見呢D眼就發光,個腦就計數啦。。。

如果平時屙開”一公升夜尿“(唔係果套日劇呀),而家改善左,只係屙0.32公升,即係都要起身屙,無乜用囉~

14 意見:

卡臣 said...

未夠一盒375

攞你命三千 said...

呢d野最好認真搵份paper睇清楚係咩黎
就咁整句說話多數唔可信

30 Something said...

咁任達華的卡士蘭有無擺檔? 呢兩隻牌子賣廣告賣到個個上哂腦

l.minor said...

琴日都太多人?巳經係平日黎喎~我重想搵日去睇下tim

naruto said...

卡臣:
一篤375嘅尿,要屙幾耐呢?

攞你命三千:
我都唔會買啦,我D夜尿留番嚟變首飾箱架

30:
卡士蘭個位整到好似皇宮咁呀,大製作

l.minor:
我怕多人,所以噚日對我嚟講已經多人,但其實仲行得頗暢順,但總有D位塞實哂,例如腸粉。。。都唔知做乜個個要食腸粉

TY said...

而家對工展會真係零興趣...又多人,D野又唔岩我...

Ebenezer said...

食咗佢,搞到屙滴滴仔,仲慘!

naruto said...

TY:
都唔係真平嘅

有大陸旅遊車一車車咁車人嚟,梗多人啦

Ebenezer:
好陰公呀,滴320ml要滴幾耐呢

supageti said...

記憶中三四歲度去過工展會, 都只係想要支士的糖 ~~~

Cat said...

早幾年比個大嬸拉車仔碌到隻之後,話左唔會再去。

l.minor said...

我有朋友係入邊做野,佢話日日對住三哥多過對住佢阿媽~

Sun Sun said...

咁可以係原本去100次, 用咗之後只係去32次嫁, 你係咪去少咗68次啊?

naruto said...

阿粉:
我細個無工展會架,未去過呀

catherine:
碌到隻乜呢?貓呀?

l.minor:
咁佢開唔開心吖?

sunsun:
吓,一晚上00次?

好,到我。。。
原本100晚要起身屙夜尿,而家只係去左32晚,好有效

supageti said...

咪扮細喎 ~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...