Tuesday, December 27, 2011

麥當勞聽到的笑話

一個人食麥當勞

隔離坐左一個老伯同一個唔開聲以為係阿叔嘅阿嬸,阿伯可能撞聾,講野比較大聲;

從佢地嘅對話可以知道佢地係唔識嘅

佢地閒話家常,由講天氣,政治到睇報紙。。。而我食完正準備走

阿伯:我呀,以前睇新報成報架

阿嬸:幾好喎,又食得,仲睇到報紙喎,好健康呀你

阿伯:我呢排都有病架,我肛門有事呀。。。。。。

全場dead air,我落樓梯忍唔住笑出聲㖭,hehe~

11 意見:

supageti said...

唔係好明 ~~~

Cat said...

我頭先買外賣都聽到。不過仲離奇,阿伯係茶餐廳老闆,仲有個客人阿嬸,阿伯話入左D油鴨無人叫黎食,阿嬸話隔離街D舖加租好貴無人租,但係一人一句對話黎個喎,仲講足十分鐘。

Cat said...

漏左,你有無聽錯架?有事定有......呀?

naruto said...

阿粉:
使唔使翻日文比你?

catherine:
我頭先去幫貓義工阿姐,佢同另一個阿姐講電話,講嚟講去得兩句對白:我點會嚇走隻貓吖,我捉左幾百隻貓啦,我點會嚇走隻貓吖,你幾時嚟?你幾時嚟呀?幾時話?我點會嚇走隻貓吖,幾時嚟呀?幾時嚟呀?我捉左幾百隻貓啦,我點會嚇走隻貓吖。。。

煩到我走開呀真係

你意思係有“字”定有“C”?

卡臣 said...

可能佢江門家鄉有事

maymay said...

義工阿姐呢段我都忍唔住笑左出聲㖭,hehe~~

naruto said...

卡臣:
江門家鄉。。。雞有事,所以去麥當勞囉

maymay:
我都唔明師奶傾計硬係要重覆重覆,三句講完可以拖足一程車咪就係呢隻囉

supageti said...

車 ~~ 你識咩?????

best actor said...

阿伯肛門有事仲食牡丹樓﹐熱氣呀。
都係義工阿姐對白精彩﹐三複被唔易講。

largeheadboy said...

無同情心呀你!

naruto said...

阿粉:
唔識

best actor:
係呢,林憶蓮第二part喎,番唔番嚟睇呀?第二part喎,D歌唔同喎,番唔番嚟呀?林憶蓮喎,番唔番嚟呀?

大頭:
唓,你好有?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...