Thursday, December 29, 2011

本週廢相

聖誕得閒行花墟,見到呢個燈箱,認唔認到呢兩個學生妹?

左邊係唐寧,右邊係梁漢文太太Karen,到而家都仲比呢間校服舖用緊張相,又好似曾江美源髮彩咁,簽錯約?


唐寧而家都生埋仔啦,佢隔離呢兩個小朋友都至少廿幾歲啦,睇真D,個𡃁仔咁卡臣嘅?

9 意見:

莎莉蛋糕 said...

naruto兄:請問你是否在金X校服拍下照片?

Cat said...

有無買水仙呀?

卡臣 said...

個細路仔似我?
唔係呀吓?

naruto said...

莎莉蛋糕:
我無睇佢乜野名喎

Catherine:


卡臣:
有D呀:)

Ebenezer said...

你咁到認得出!真好野!!

l.minor said...

唐寧正喎~不過我就認唔出梁漢文老婆

l.minor said...

我頭先睇到另外一篇,出抓,哈哈~

新鮮人 said...

你唔講,
我見到都唔知係邊個呀!

naruto said...

Ebenezer:
我認明星暗星都有一手架

l.minor:
見人卜卜趣就話正

因為以前見過真人,記得佢個樣

ps:出錯blog果篇?hehe

新鮮人:
所以咪要寫下囉,呵呵~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...