Monday, December 19, 2011

今日影嘅相

今日去左茶果嶺,行錯哂路,但影左幾張滿意相片,一日有幾張真係唔易架啦

1/見到呢朵大紅花,花蕊隊左出嚟,小背光,影第一張就中左,花蕊好似小皇冠


2/黃色花,綠色草蜢,呢張相欠嘅可能係一個醫生


3/呢張我影得好有感覺,蜂蜂,安息啦~


4/見堆野草發哂光,行上斜坡影佢,原來好聖誕樹呀,唉呀,好跣呀~


5/舊式唐樓加天台天線,唔影我諗過幾年無得影架啦~


預告:聽日茶果嶺遊記

15 意見:

Cat said...

第四張真係好靚喎!無跌親呀ma??

卡臣 said...

有啲天台天線真係多到癲架
發掘吓吖~

naruto said...

catherine:
無跌低,跣腳啫

卡臣:
比功課我做喎,呵呵~

l.minor said...

由邊度出發行去茶果嶺先?

天台?觀塘黎架?

Ebenezer said...

你今次影完花,下次會唔會去揾D靚靚小花影吓呢?

supageti said...

最鍾意 #4 ~~~

#2 果隻係食左我朵沙漠玫瑰既衰野 ~~~

supageti said...

你啲相係咪用 GF 影?

TY said...

我鍾意第三張.. 蜂蜂安息啦~~

星若 said...

影得咁靚, 蜂蜂應該無憾啦!!

naruto said...

l.minor:
勁呀呢次,由茶果嶺道行去茶果嶺,哈哈

天台。。。都係茶果嶺呀

Ebenezer:
今次影花,下次影瓜

阿粉:
你專登養蜢為患嘅,怪得誰

梗係GF啦,那有錢買機呢:P

TY:
佢死喺跑步徑上,相信會比人踏扁

星若:
應該投左胎啦

五珍 said...

啲草真係好靚喎﹗

五珍 said...

你放咁多相,個picasa爆咗未?

攞你命三千 said...

第4張精彩,略嫌前景唔夠銳利

L L said...

超靚!

naruto said...

JAN:
唔知喎,check下先

攞你命三千:
現場睇mon,覺得好OK,番嚟電腦睇都有呢個感覺

laulong:
多謝呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...