Saturday, December 31, 2011

2011第369篇

今年超標完成。。。


今日一早,收到餵貓阿姐電話,話有隻貓屍喺佢大廈附近,想我幫手打電話搵食環署執左佢;打左去,話會有人盡快處理。。。

半小時後,一個講唔正廣東話嘅女人打比我話佢會去執,佢身在西環,問我可否帶路,我落去見到佢,無著制服,推住架BB車,車上有個約兩歲嘅B,
我話:你係食環署嘅?
女士:係呀,啱啱放左工,接番個女;要佢地搵人嚟就耐啦,我住呢頭,我去睇啦(佢講野唔正,我估佢係咁講)
佢繼續:如果係私人地方我就唔執架啦,試過有同事比人話偷野呀
去到。。。

塊地分開兩邊(好細塊地架咋),一邊係食環署,一邊原來係私人嘅,隻貓死喺私人果邊,好多烏繩“嬲”住
搵唔到人開門,要我自已見佢門口個公司名打去,原來又分兩間公司,左攪右攪,突然有職員(地盆工人)嚟開鎖,LUCKY(行過幾十次都無人架),女士又兇人叫人執出嚟,佢唔入得去,唔見野賠唔起之類說話,終於我幫口叫佢地戴哂口罩手套鐵剷剷佢入垃圾袋,拎出嚟時真係臭到想嘔。。。

女士一手攞貓屍袋,仲想一手推B車,我話幫手推B車啦,佢話唔使啦,得架啦;我真係戥佢危險囉,有菌兼多車呀果度

佢行到中途,見到幾個師奶同事,佢同我講:你行先啦,我要傾計呀~

拎住條屍都仲要傾??????

我番屋企由頭洗落腳,真係形住仲聞到,下晝仲要捉狗,最後仲要失敗,而家好謝~

我出年唔要唔要再跟咁多呢D事,真係太攰。。。

10 意見:

best actor said...

老友記好好保重﹐新年快樂﹗

卡臣 said...

睇開啲啦

新年快樂﹗

naruto said...

best actor:
會架啦,要保養下㖭呀,今年殘左幾年呀

卡臣:
收到兼謝謝:)

ayclui said...

大叔, 落咗搭就係咁o架啦, 為貓為到底, 加油~
祝你同達仔新一年身體健康, 事事如意~

Cat said...

大叔,知你好有愛心,但人幫動物之餘。都要顧住自己呀!
捉狗時有無叫埋亞伯去呀?有佢信任既人會好D喎。祝下次成功!
新一年新開始,你都保重呀!

新年快樂!

naruto said...

Ayclui:
幫埋樓下果d會理少d,得閒至幫

Cat:
阿伯有去,但出左小意外,捉唔到

新年快樂

supageti said...

能者多勞呀, 小明 ~~~ ^^

邪留丸~ said...

明大叔,巧勁呀!
新一年繼續加油~

新年快樂!!
大家都要健健康康~

^o^

L L said...

新年快樂呀, naruto!

星若 said...

你比西環區嘅區議員做得更好更多,多謝!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...