Thursday, May 5, 2011

五月份功課﹣貓城電影節2011

五月份嘅功課,今次勁啦,好認真地做份勁無聊嘅功課呀。。。。

第一屆貓城電影節,現在開始



首先頒發”最佳動作指導“,得獎作品係”吸血新世紀“,睇下,佢地真係下下到肉架,實至名歸


跟住頒第二個獎啦,”最佳剪接“,得獎嘅係”哥師拉“,片入面一腳踩平摩天大廈嘅場面咁經典,梗係得獎啦


最佳外語片,眾望所歸。。。青木瓜之味;繼康城,斧山,而家連貓城電影節都攞埋獎,大殺四方呀


最佳驚嚇片。。。奪命狂呼;真係好驚,嚇死貓呀~


好啦,頒最佳女配角啦,哇,六個人同時得獎,佢地來自同一套戲。。。戀戀凡花,得獎者係蒼井貓,鈴木貓香,竹內貓子,田中麗貓,仲間由紀貓,同我最鍾意嘅廣末涼貓


咁最佳男配角又係邊位呢?。。。“127小時”嘅Meow Franco,悶死人嘅情節全賴佢飲尿果場牽起高潮


”最佳特技“,由佢帶起3D熱潮,唔係佢仲有邊套呢。。。。阿凡達


好啦,到最佳服裝指導。。。 吸血迷情,畢比貓就係憑呢套戲上位啦


最佳女主角,登登登凳。。。”告白“入面嘅松隆貓,松隆貓今日有事嚟唔到,我地請戲入面另一女角“木村貓奶”上嚟代領


好緊張啦,最後一個獎啦,最佳男主角,得獎者係“奪面雙雄“嘅Cat Travolta


下屆再見啦~bye
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
後記:呢份功課由影到127小時果張開始構思,有D好易影到兼配合到,有D就真係攪餐懵都影唔到,後期photoshop又攪左一大餐,最後成功嘅得呢十張咋;睇下D前後對照,你鍾意邊張?:)


舊功課重溫:
四月份功課。。。蜜蜂
三月份功課(1)﹣快獸遊澳門的一天(2)﹣生命*終結
二月份功課﹣香港の貓~寫真 1香港の貓~寫真 2
一月功課﹣野草
十二月功課﹣甩的藝術
十一月功課 ﹣ 遊 ● 棄
十月功課﹣請勿㩦犬入內
九月功課-城市密碼 ABC part1/part2/part3

23 意見:

瘋膏 said...

呢篇我睇得好開心呀, 多謝你^_^

本來twilight同青木瓜我都buy, 但最後選戀戀凡貓。

其實都幾鍾意貓城電影節嗰張。吸血迷情就笑咗。(嗰部戲我睇過幾次, 所以好深刻)

notion said...

好掂呀!大叔!

我 BUY 奪命狂呼 同 告白..

邪留丸~ said...

投"吸血新世紀"一票呀~
"哥師拉"笑咗~

largeheadboy said...

我最鐘意哥師猫呀!
超得呀!

naruto said...

瘋膏:
呢篇我都砌得開心:)

notion:
新讀者呀?hi~~多謝呀

邪留丸~:
哥師奶果張,專登搵腳影架

largeheadboy:
好野~~

新鮮人 said...

我投青木瓜之味、奪命狂呼。

naruto said...

新鮮人:
奪命狂呼果張,好彩有隻貓好配合先玩到咋~

supageti said...

青木瓜之味

maymay said...

松隆貓

TY said...

好like呢篇呀!!大叔,勁呀!!!

最鍾意'奪命狂呼'! 不過'吸血迷情'TOM CAT 個樣都好正!

naruto said...

supageti:
你好似餐廳點菜咁喎

maymay:
:)

TY:
呢篇諗果陣以為好易,做果陣先知hi野

zyeung said...

阿凡達, 好型,超愛!!!!!

Eric said...

I like these pictures! Really Cool!!!!

Ellen老師 said...

幾時輪到kitty貓做主角呀?

naruto said...

zyeung:
多謝!

Eric:
really多謝

Ellen老師:
係喎,無諗過㖭,我諗下計

meow said...

頭先喺街度一邊等巴士一邊睇,忍唔住笑,排隔離個人以為我傻左。:)呢篇真係好好睇,張張都鍾意喎,唯有揀戀戀凡貓啦,有六隻,同埋廣末涼貓的回眸都好似呀。

naruto said...

meow:
廣末涼貓易搵呀,蒼井貓我都鍾意架,但其他配合唔到呢

ps:你隊比隔離果個人睇吖嘛,應該

l.minor said...

呢篇你應該用咗唔小時間呀!Like!

naruto said...

l.minor:
呢篇直頭用得太多時間啦,但覺得好玩,開左個頭咪每日砌D囉;

ps:諗過分十集呃blog架

Artman said...

阿仔阿妹其實有冇入圍呢?

naruto said...

Artman:
佢地入左圍幾次啦;

呢堆貓呢,全部係3月打後影架,好新鮮架;我都好耐無見阿仔阿妹,再影先放出嚟啦

佚名 said...

哈哈,咁鬼正,愛貓人士實好鐘意呢套戲者

naruto said...

佚名:
多謝:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...