Monday, May 16, 2011

黑色星期五之中左六合彩五獎

我份人一向都邪,黑色星期五果日,我諗起我未對六合彩,上網對,中左四個字,有$640,開心


加埋呢個星期中左一個lomo袋同關雲長戲飛


仲有sunsun送我一張危機解碼,我好開心呀

11 意見:

TY said...

勁呀.. 恭喜哂!!!!! 我中得兩個字咋.. >.<

largeheadboy said...

預祝你下次中四獎吖~

新鮮人 said...

恭喜! 恭喜!
好事陸續有黎!

l.minor said...

上星期係開心週啦!

Keep住呀!

危機解碼的確唔錯呀!

Karvitz said...

我都知我遲左!
但你下次如果再中,你張飛唔好就咁 post 出來,因為可能會有人讀得到而俾人代領左!下次遮晒 d barcode 同埋數字代碼先 post會比較好!

naruto said...

TY:
我成日都係中兩個架都

largeheadboy:
多謝:)你都中啦

新鮮人 :
我當然想啦,邊有咁好架

l.minor:
危機解碼。。。。我覺得太正路啫

Karvitz:
thanks
但係張相出街時,我已經攞左錢架啦

maymay said...

我N年前都成日中三個字同四個字架,不過依家就唔容易咯,好幸運呀你~^^

phyllis said...

聽晚jackpot有$7千幾萬, 買左未啊?

naruto said...

maymay:
中四個已經好難架啦,可能係成世人最六合彩成績最好架啦

phyllis:
買左,但刻意行去買嘅,一定唔中架(我嘅經驗)

Rempei said...

啊~~請食鮑魚呀~~:p

naruto said...

Rempei:
飽魚菇就請你食,配埋貴公司嘅飽魚汁,就fit哂啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...