Sunday, December 4, 2011

廢人廢語

話咁快又撞到一堆廢話人講廢話,今次三單都係來自師奶。。。

1/
時間:星期五晚上
地點:椰林閣
人物:師奶+部長+女侍應

師奶:(對住餐牌)呢個咖喱牛腩飯可唔可以唔係咖喱㗎?
部長:唔可以架,你睇緊嘅係咖喱食譜,無得唔要咖喱架;你或者睇後面呢D啦
師奶:咁等陣先嗌

隔左五分鐘:我要咖喱牛腩飯,個咖喱可唔可以另上架?(死唔放過呢個咖喱牛腩飯喎)
女侍應:無架喎,煮好左架喎

我想講:真係唔明D師奶諗乜?成個餐牌無一百都有幾十樣佢揀,佢係都要揀咖喱牛腩飯走咖喱嘅?

2/
時間:星期六上晝
地點:綠巴上
人物:師奶+阿伯+司機

綠巴去到大口環,阿伯上車。。。
司機:睇左有無位先好入錢
其他乘客:無位喎(阿伯正想落車)
師奶:我地就落啦
阿伯:你地兩個呀?
師奶:係呀,我就落架啦(但無諗住而家落喎)
司機:未落呀,無位呀

阿伯落番車,綠巴轉個彎,師奶同個男人加另外兩個人都落車;

我想講:真係想幫人就早少少落車啦,唔落又要搭嗲,將D事複雜化,阻住地球轉;又係唔明D師奶D思考纙緝架?


3/
時間:星期六下晝
人物:餵貓阿姐+我

同區一個我認識嘅餵貓阿姐打電話比我。。。

餵貓阿姐(喊咁聲):你今日會去XX餵貓嗎?
我:今日唔去喎,我行緊山,咩野事呀?
餵貓阿姐:有隻貓唔見左幾日呀,睇下會唔會走去你邊啫?
我:我邊無新貓喎,你唔見邊隻呀?
餵貓阿姐:“占美”呀,唔知係咪我鬧佢食野唔分比人,佢嬲左我呢?定係又凶多吉少呢?(已經想喊)
我:邊隻叫“占美”呀?未聽過嘅?咩野色架?(有隻叫jimmy咩?)
餵貓阿姐:灰色架,條尾尖尖果隻呀?

原來佢叫”尖尾“至啱,亦醒起佢曾經講過佢另一隻叫“捲尾”嘅貓。。。

我想講:可唔可以唔好咁改名呢?真係一隻二隻都變做裕美D friend

11 意見:

TY said...

師奶思維,永遠難解!

卡臣 said...

如今C9年軽化

Cat said...

1.咁個C9最後食乜呀?
2.個C9以為自己搭緊巴士有得企位?
3."尖尾"嬲完未?

攞你命三千 said...

乜師奶3咁鍾意留意d貓條尾

largeheadboy said...

餵貓阿姐係咪就係平時你提開嗰位呀?

naruto said...

TY:
對住佢地,真係有好多問號

卡臣:
唔關年紀事,主要形容性格啦

Catherine:
1/係咖喱牛腩飯,哈哈
2/果個直頭攪屎棍
3/無去搵佢呀,邊得閒

攞你命三千:
佢拎特徵改名,有隻叫圈圈,因為個身有圓形花紋

大頭:
我常提果個係貓義工,兩個人嚟架

ayclui said...

咖喱牛腩飯走咖哩? 咁似你果句海鮮沙律走海鮮嘅~:P

廢人廢語, I LIKE~^^

naruto said...

ayclui:
我頭先又因為個餐湯得青口湯而喺餐廳走番出嚟

Ebenezer said...

你同DC9真有緣,不如改行做C9殺手,降伏哂佢地,為街坊做點貢獻都好吖。

邪留丸~ said...

樓上嗰位good I D ar~
XD

naruto said...

Ebenezer:
除左靚仔D,我何德何能呀

邪留丸~ :
我做到c9殺手,就唔使捱得咁辛苦啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...