Friday, April 6, 2012

有我果期u-magazine終於出左啦

米埔同濕地公園一期出哂

米埔OK啦,濕地公園呢張,做乜咁烚,揀張合埋眼嘅?


仲有,得獎張相放中間呀,yeah~

亦睇到阿師奶張相(左),原來都係荷花,證明我策略成功呀,咦!原來佢叫翁美玲,呢個係咪勝出原因?

而我張呢(中),吓,名都打錯,難得上雜誌,但個名唔係我,想暈呀~原來我合埋眼張相係無眼睇咁解

7 意見:

卡臣 said...

雖然雜誌有錯甩,都恭喜你

TY said...

咁可能果個C9都未必叫翁美玲...大叔, 唔好唔開心!

攞你命三千 said...

再接再勵~

naruto said...

卡臣:
係呀,$500最實際

TY:
hehe,可能叫康華

三千:
吓?我都想呀:)

meow said...

仲以為你改左個藝名添。恭喜你呀!你果張選材特別D呀!

S said...

恭喜晒!關唔關上次試 sony 望遠鏡果次呀?

Ebenezer said...

你俾人做馬取消咗個獎?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...