Friday, April 13, 2012

怪人系列之。。。。怪客

怪客,即係我嘅客,喺我心目中佢係一個正宗港女,同佢合作,心情好就笑爆咀,心情差就真係XXX。。。

呢期拉動我條神經線嘅金句係。。。

佢啱啱去完某小島旅行,post左好多相上Facebook;噚日印尼地震,佢竟然加句話:”如果今個禮拜先去,咁就麻煩啦“

唔係咁講野架下哇,真係。。。頂~




ps:怪客係有續集嘅

9 意見:

攞你命三千 said...

一副自以為是的模樣...~

Cat said...

港女唔係要去歐洲既咩?

咁你夜晚睇電視咪要嘔血?

l.minor said...

重係有d人會係咁架

largeheadboy said...

港女無處不在
正如宅男都係一樣

TY said...

所以佢永遠都只會係客, 唔會做到朋友囉!

naruto said...

三千:
係呀,自我中心呀

Cat:
果個時段我睇J2喎

l.minor:
佢自己唔覺架,最高境界

大頭:
當時嘅,但似宅男唔招搖,平時唔覺

TY:
諗住客都放棄了

unknown said...

真你好唔明D人點諗野......我依D凡人唔會明白GA LA

卡臣 said...

咁冷血!

naruto said...

馬田:你去搵春嬌啦

卡臣:自私囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...