Friday, April 20, 2012

怪人系列之。。。。怪客2

前言:怪客,即係我嘅客,喺我心目中佢係一個正宗港女,同佢合作,心情好就笑爆咀,心情差就真係XXX。。。

好,繼續講佢,應該可以寫好多集

話說第一次見面,我同攝影師都以為佢係一個三十到尾嘅師奶,後來至知佢原來三十未滿(佢自己facebook嘅資料,可能係假嘅)

今日要講嘅金句係。。。

怪客:D人成日話我個樣生得細呀,似十幾歲呀(吓,唔係四十幾咩?);我個老公同之前幾個男友都細過我架,我無隱瞞我大過佢地架,佢地個個都係ABC,真係ABC果隻喎,唔係中學先過去讀書果隻喎(係啦係啦,知啦知啦);真係整定架,總係要姊弟嘅;

當時係佢有佢講,我都唔知比乜反應好呀

15 意見:

TY said...

FB資料不能盡信... :P

Cat said...

佢老公D朋友就識做喇,係咁依讚佢兩句(我知有時真係好難-.-),煩少幾多!

30 Something said...

俾咩反應?45度角斜睥佢

best actor said...

佢啲老公前度男友貪佢咩呢?

largeheadboy said...

會唔會係 Ap Lei Chau born chinese 咋?

l.minor said...

我聯想及深深感受到當時你嘅心情Wakaka

Karvitz said...

咁似人生故教練既?

naruto said...

TY:我覺得呃人機會甚高

Cat:係佢自已D朋友呀,佢話。。。都唔知係咪真係有人咁講架啫

30 Something:當時食緊飯,唔噴番出嚟都道行高啦

best actor:真係唔知喎,可能D外國大嘅未去過海洋公園睇樂樂啦

largeheadboy:海怡D friend

l.minor:如果一日一句都好D,其實寫出嚟只係皮毛,好惡頂架

Karvitz:我無睇呀,不過港女都係果幾個款

ayclui said...

...港女鍾意轉個彎去讚自己 --> d 人成日話我/個樣細/ 英文好/ 唔計較/生得高...飽哂~

naruto said...

ayclui:
中哂呀

Priscilla said...

你應該同佢研究佢地係邊款ABC先。 America Birth Chinese 定係 Australia Birth Chinese先。 不過我遇過D "ABC" 都係鐘意D "重口味"。 哈哈哈..... 辛苦晒你呀大叔,揾食真艱難!

Tat said...

唉,D港女未結婚以為自己係公主,結咗婚以為自己係皇后,最慘係佢老公,唔係做咗皇帝,只係做公公。

卡臣 said...

叫佢check check 對眼

naruto said...

Priscilla:
係呀,比著係自己D freind,一野“得”埋去啦

Tat:
老公+公公。。。即係老公公

卡臣:
我比佢FB你,你講吖

Tat said...

我想睇吓佢FB,睇吓佢點十幾呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...