Thursday, April 19, 2012

舊相﹣第一次去旅行

忙完一日,攪掂三個job,超速完成

執下櫃,睇番D舊相,想趁仲有記憶寫低當時嘅感覺,今晚就scan呢張啦,陸續有嚟~~

當年小弟十八歲,呢張相果時,百一磅左右咋,仲係一個學生,最鍾意影相,成績最好果科都係影相,第一次旅行當然要影相

跟團,同家姐兩個去日本,睇博覽會,當日超高溫,最記得係去麥記買最大杯果隻可樂,飲完都唔夠喉,要即時encore

張相係喺戶外曬完一日,曬黑兼攰到嘔嘅時候影

雖然跟團,但溫泉酒店果晚都係“懶”豐富果隻,結果我只係食左好細件(得一件)嘅和牛,其他係海鮮,導遊見我唔食,同我問旅館攞左個杯麵,我記得旅館表現得好唔好意思,亦記得個杯麵好好味

酒店頂樓有溫泉,導遊講鬼故嚇人,話溫泉有鬼喎,我唔驚呢家野,未浸過溫泉喎,梗係去啦,浸住熱水望住窗出面,話係個湖,但係黑到乜都無,浸完,果晚瞓到出哂汗,但好好瞓,自此愛上浸溫泉


寫住咁多先,下次繼續

22 意見:

supageti said...

排骨仔 ~~ :P

chiseenjai said...

百一磅!

我第一次去旅行係19歲,啟德機場最後一日@!

攞你命三千 said...

小叔好靚仔喔

30 Something said...

好清純...

Cat said...

好瘦,好瘦,好瘦呀!

係咪去大阪果個世博呀?

naruto said...

supageti:
炆芥菜一流呀

chiseenjai:
都總算用過啟德機機吖

三千:
哼~使乜講

30 something:
而家都係架

cat:
唔係大阪喎

largeheadboy said...

百一磅,真係好羨慕!

l.minor said...

百一磅?你而家幾多呀?

細細過巳揸大機,勁呀~

naruto said...

largeheadboy:
之後谷肥番D

l.minor:
讀設計嘛,要做功課呀

TY said...

菲林機.. 好耐無見過啦!

Fun said...

85年係筑波博覽會呀^^

naruto said...

TY:收落床底,我都好耐無見佢

fun:做乜踢爆jet

Unknown said...

我呢排摷動物相o既時候都睇番自己o的舊相,好懷念~~

Anonymous said...

大叔個床底,應該係"黑洞"。。。
=~=

邪留丸~

L L said...

好純品嘅大好青年!

Cat said...

大叔其實你係咪去拉過面皮?
點解個樣咁多年都無也點變?

naruto said...

quincy:
係呀,勾起好多野,所以想寫哂出嚟

邪小姐:
係呀,又摷到一堆,有得寫啦又

laulong:
當時係少年,而家先係青年,hehe

Cat:
梗係啦,幾年前咋嘛

卡臣 said...

18歲坐飛機?我要20歲。你果陣好儍更更

ayclui said...

排骨佬啦依家~~
十八歲就有得搭飛機, 有錢人喎~

naruto said...

卡臣:
長大左做儍看更

ayclui:
而家唔骨啦

咁10歲坐飛機果D叫乜?

瘋膏 said...

咁大叔咪好大年紀?

原來妳細細個已經鍾意影相~

naruto said...

瘋膏:
唔係好大啫,你計錯數啦:)

係呀,由細影到大呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...