Monday, April 23, 2012

床底寶箱之史前 “達明一派石頭記地鐵廣告牌”

床底寶箱之史前XX,簡稱”床史“。。。呢個系列無寫好耐,最近執床底,又搵到寶啦,又可以繼續寫啦:)新讀者可能唔知,我其實係擅長寫”床史“嘅,唔好攪錯係床屎喎

呢幾日Facebook比達明一派演唱會洗板呀,佢地出道25週年,石頭記係第二隻碟,呢塊係地鐵車廂嘅廣告牌,當年我係一個(小)學生,有晚搭地下鐵見到呢張廣告牌喺地下喎,喺地下應該係垃圾嚟嘅,咁我就執左佢啦


24年後由床底出土,石頭都發左毛


睇下歷史嘅見證,當年做稿仲係用植字咪紙,人手貼上個稿度,睇下石頭記個記字,明顯貼低左,係而家電腦做稿唔會發生嘅mistake


摷下床底仲有乜寫先

15 意見:

TY said...

其實你個床下底係有幾大既呢? 係咪好似唐宮咁大?

非迷 said...

第二隻碟點解係"達明一派III"唔通又貼錯左?

S said...

嘩,你好犀利喎,咁都比你執倒!手植嘅寫,有另一番味道,夠 raw!

Cat said...

你細個既志願係咪諗住做收藏家呀?乜都收集既?

largeheadboy said...

好有歷史啊!
你寫床史嗰陣我好似仲未係你嘅讀者~

Anonymous said...

黑洞呀! 黑洞呀!



邪留丸~

ayclui said...

其實塊牌有幾大嘅呢?

naruto said...

TY:好細架咋

非迷:據網上資料同我嘅記憶,錄音室大碟係第二張,好似係有張EP

SKII:條街好多野執架(好拾荒嘅語氣)

Cat:我細個想做設計師咋喎

大頭:係咩?D舊讀者無哂啦,嗚~

邪小姐:馬桶似D

ayclui:19"闊

l.minor said...

本來想問你咩野叫植字,而家明白哂

l.minor said...

明哥同達叔個樣好Chok

Fun said...

出石頭記時你係小學生?!咪玩喎....

naruto said...

l.minor:
明哥同達叔。。。咁似講我同達仔嘅

fun:咮~~博下矇嘛

卡臣 said...

石頭記是第三隻大碟
第一隻是debute EP
第二隻是迷 夜車

l.minor said...

我寫時都係咁諗架~

naruto said...

卡臣:多謝資料呀

l.minor:明哥好聽過大叔呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...