Monday, April 9, 2012

怪人系列之。。。。沙bu沙bu

吉野家食牛肉飯,見到隔兩張枱個師奶沙bu沙bu,食食下,佢突然從自己個袋攞出一pack超市買嘅肥牛,加料沙bu沙bu

呢D野,真係師奶先做得出架咋

12 意見:

Quincy Luk said...

我...
















做過...

Ebenezer said...

Hehe,師奶偷食!

Cat said...

大X樂同大X活好多人都係咁架。

Tat said...

我係大家樂、大快活都做過,原來我都C9

卡臣 said...

我都試過攞包丁麵出嚟

best actor said...

香港仍然係有希望嘅,凡事都有做得更好嘅創意。

攞你命三千 said...

小弟都識有朋友咁做
其實計埋計埋D使費已經可以係屋企滾

naruto said...

Wow,竟然咁多人做過?

largeheadboy said...

我好似未試過喎~

TY said...

我都成日見D人係咁...XD

chiseenjai said...

Haha 我未係快餐店食過沙bu沙bu!xD

naruto said...

大頭:係囉,我都未呀,原來個個都係咁架喎

TY:仲成日㖭

chiseenjai:吉野家果個OK架

馬田亨:你段唔見左嘅?。。。唔好講到咁做係好威至得架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...