Sunday, April 15, 2012

十面圍城

朋友告知港島某地方多貓貓,叫我去影,結果。。。


而家真係掂呀,有陣貓”除“呀,唔驚我架喎

12 意見:

卡臣 said...

紐約Broadways都好多貓: Cats

l.minor said...

堅正,好想知係邊?俾d貼士黎等我估下

我復活假期去台北打波外,都去咗候硐貓村,都係堅正,行一步就見一隻新貓,下次你去要睇睇,我行咗兩個鐘都未行哂,但見咗五六十隻以上

Cat said...

你都踎到好似隻貓貓咁 ^o^

Tat said...

就咁睇張相應該係「六貓圍明」,但實情呢,應該係六隻貓都唔理明仔囉。

攞你命三千 said...

你都變左貓喇~

Anonymous said...

多謝,達達豬咁親近你。
^o^


邪留丸~

naruto said...

卡臣:咁香港百老𣿬有無呢?

L.minor:貼士我mail你啦

Cat:踎慣塔

Tat:現場有十幾隻架其實

三千:右貓得唔得?

邪小姐:果隻衰豬

TY said...

大叔變左做貓叔!!

naruto said...

TY:uncle cat

l.minor said...

好呀,我email: ajiminor@gmail.com

JaCk LaI said...

請問邊到黎架?我都想知呀
kenophk2010@gmail.com

yoeyan said...

Can U tell me where is it?????><!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...