Tuesday, April 3, 2012

藍膠桶。。。答案/本週廢相。。。大快活食粥?

半個藍膠桶答案。。。我以為好淺,會好快比人估中,點知錯哂喎

答案係拜神


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
本週廢相。。。大快活食粥?

睇下我喺大快活食乜?食皮蛋瘦+糭呀,係咪好特別呢?



9 意見:

Cat said...

擺正係路中心??拜邊個?好黑睇唔到呀。

乜你咁鍾意食皮蛋瘦?

l.minor said...

呢個標誌古董黎喎

有冇拎番屋企收藏

TY said...

大快活仲有呢個logo存在架咩? 你返左古代呀?

largeheadboy said...

鄉下人特別有神心~

係唔係唔係大快活嚟架
無糉食個喎好似

卡臣 said...

咁old school都俾你搵到

chiseenjai said...

琴日"東張西望"講冰室, + 雜扒餐.

我記得小學就係去大快活GIR扒..$18.

naruto said...

Cat:
拜邊個真係唔知喎

粥我嘅選擇係無腥果D,即係牛肉粥/皮蛋瘦/白粥,選擇唔多

l.minor:
問佢賣唔賣都好喎

TY:
呢篇叫做廢相,唔使認真

largeheadboy:
你咪成隻粥囉

大頭:
下次搵old cake

chiseenjai:
我細個好似無大快活㖭呀,hehe

Ebenezer said...

呢兩張相夾埋,其實帶出一個故事:就係燒咗餐大快活粥俾d先日食喇^^

攞你命三千 said...

好old school呀~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...