Tuesday, April 24, 2012

羊碲甲

日本,韓國,台灣,全部都識用花嚟做旅遊推介;日本最叻,呢期櫻,下期銀杏,跟住紅葉;香港呢,其實都有好多靚花樹,但係D公園永遠,係永遠都係好似我地打邊爐咁,雜崩ung,乜都種幾棵,仲要種到鬼咁密喎,驚死用唔哂納稅人D錢咁

其實羊碲甲開左都好靚,有深有淺,仲有的色,部份開花時無或者少葉,遠睇真係成棵櫻花咁,種滿一排咪好靚囉;


早兩個星期,經過東涌,原來近碼頭有個長廊,旁邊種左約十棵羊碲甲,當日未滿開,天氣唔靚,但感覺唔錯架;咁咪幾好,係咪叫區議員做下野呢?




係喎,區議員剩係識紅綿開花時,有人投訴幫手剪Q佢架咋喎

9 意見:

L L said...

对,香港啲蛋頭官無意念,冇擔帶,区議員亦大都平庸,要我地啲市民出聲咯!

largeheadboy said...

但係出咗聲都無用~

即使啲樹種到好靚
轉個頭就畀康文署啲人去晒頂~

攞你命三千 said...

奈何羊啼甲係好多人眼中只係二奶/冒牌

l.minor said...

原來好多人都覺羊蹄甲靚,真係要一人一信反映下先得啦!

不過而家羊蹄甲又巳經悄悄地落咗幕,又要等下一年了

TY said...

我第一次認識羊蹄甲係係長洲見過, 我覺得靚過果幾棵櫻花多多聲!!!
其實都可以學杜鵑花呀, 好多地方都種左一排排既杜鵑,春天盛開既時候真係幾靚!

新鮮人 said...

這邊遠處山頭也開了不少,
遠看有點像櫻化,
有白有粉,
很美!

naruto said...

laulong:
出聲都無用啦

大頭:
完全認同呀,小朋友

攞你命三千:
二奶。。。通常靚D,呵呵

l.minor:
其實香港每個月都有靚花,交比你啦:)

TY:
佢有D多葉,有D少葉,少葉嘅幾棵一齊真係靚到似櫻架

新鮮人:
我住呢邊唔多

卡臣 said...

我以為係桃花

naruto said...

卡臣:
咁要喺下面轉兩個圈啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...