Thursday, April 12, 2012

鳴門廚房﹣芥菜胆炆燒肉

口淡淡,但胃口好好,煮下飯仔啦

前幾日拜山分左一條燒肉,就整自細拜完山會整嘅”芥菜胆炆燒肉“啦

用油,薑起”獲“,爆香D燒肉,跟住放芥菜胆,少少鹽,胡椒粉,一湯匙糖(中和芥菜胆苦味),冚蓋,炆15分鐘,撈飯好食



D藥食完好眼瞓,加埋瞓左12個鐘,有job都唔想做,寫緊呢篇,眼皮已經dup左落嚟,早抖~

13 意見:

Tat said...

你居然會識食芥菜膽,咁你食過或者整個大芥菜煲呀?

largeheadboy said...

病仲食呢啲
食粥吖嘛~

Anonymous said...

下次試吓煮先~
=)



邪留丸~

l.minor said...

重病緊?

TY said...

病就食清淡D啦!!!! 忍一時,風平浪靜呀!!

naruto said...

Tat:
我呢煲都落左一棵大芥菜,我剩係識用排骨芥菜煲咋喎

大頭:
食左幾餐粥啦,胃口無影響呀

邪小姐:
好味架,芥菜索左D燒肉油,好香

l.minor:少少啦,但食左藥就剩係識瞓

TY:今日繼續清啦

supageti said...

估唔到你都會食肥野喎 ~~

chiseenjai said...

睇到呢篇, 我即哼起..

da la da la.....da da....

我睇晒2季"深夜食堂"!

Cat said...

芥菜我都係鐘意滾湯多D。

ayclui said...

芥菜我都係鐘意滾湯多D X 2, 呢個唔該走燒肉~

supageti said...

大芥菜最正係加埋排骨同黃豆煲湯 ~~

naruto said...

supageti:我成日食肥野喎其實

chiseenjai:幾驚你哼婦女新姿呀

Cat:小姐,呢個係芥菜膽,唔係芥菜

ayclui:小姐,呢個係芥菜膽,唔係芥菜x2

阿粉:oh,阿姐呀,呢個係芥菜膽,唔係大芥菜呀

卡臣 said...

個賣相好上海菜!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...