Wednesday, April 4, 2012

鳴門厨房﹣咖喱香腸八爪魚飯

日劇“深宵食堂”,每集半小時,講一間深宵先營業嘅食堂,客人想食乜,叫老闆煮就得,碟餸背後嘅故事嘅人情味係呢套劇嘅賣點

無乜大星,得小池澈讓仲會間中客串,好型仔


受佢影響,我都好想食香腸八爪魚


但原來雞肉腸好“林”,一切會崩,煎起嚟又唔夠彎,無咁靚呀,但加左日式咖喱,煎蛋,同芝麻醬椰菜絲沙律,oishii



有無人知,應該用乜腸呢?

16 意見:

卡臣 said...

芝士腸

TY said...

我都有睇呢套,好睇!貓飯果集都好好睇!
人地果隻好似紅腸類,個皮應該硬啲,你下次試下用脆皮腸,效果可能好啲。

Cat said...

隻蛋煎得好靚!

攞你命三千 said...

見隻蛋咁白滑,你應該落左好多油~

Cat said...

用普通廚師腸都得,用灼,但係個樣無咁似。

我試過用"小紅腸"OK,我都係用灼無煎,但係國產牌子同,我已經N年沒食腸,唔知仲有無得買。

naruto said...

卡臣:
芝士腸得咩?

Ty:第一輯只有八爪魚腸果集,第二輯就睇哂,無貓飯㖭
紅腸,試多次先

Cat:
我要撈飯,所以好小心煎

三千:唔係好多,隻獲靚

chiseenjai said...

芝士腸會爆!搵同類既「蜜糖腸」,因個皮會厚啲!

Btw,你地係邊睇?

PPTV 無呀!

TY said...

To chiseenjai,
係ppstv睇。你search "深宵食堂"佢就兩輯都會彈出黎!

Cat said...

chiseenjai:

Search : "深夜食堂"就有架啦。

naruto said...

原來咁多人睇,呵呵

supageti said...

啱啱晏晝訂左依套書 ~~ 電視有得睇咩?

naruto said...

阿粉:朋友DL左,借我睇嘅

largeheadboy said...

我好背,仲唔識睇 pptv

Siu_KEI said...

用珍寶腸啦...夠哂硬..@@"

Siu_KEI said...

用珍寶腸啦...夠哂硬..@@"

Ellen老師 said...

呢套戲係台灣買了!但好似未做完。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...