Sunday, April 22, 2012

好難聽喎

近期最難頂嘅廣告之一。。。

想點呀,難聽,起哂雞皮;(寫嘅時候,一播youtube,達仔瞓左都扎醒呀)

個空城想表達D乜呢?(4“)

chok住走樓梯又乜解呢?(14")

個紅衣女鬼出一野夠哂驚嚇,究竟想點呢?(20“)(雜誌話劉華獨裁,要cut走個女人喎)

舉高枝茶做乜春呢?曬番變熱茶好味D?(23”)

下次影番企鵝馬騮算罷啦

13 意見:

卡臣 said...

太劉華了

TY said...

以前同動物拍果啲咪幾好睇,而家個景又唔靚,又唔知佢想做乜!

Unknown said...

食蕉啦劉德華,我想話茶熱先至係最好飲囉,雪到凍冰冰仲要扮有品味...x_x

S said...

近期我覺得最煩最唔鍾意嘅係呀鄧萃雯果個染髮劑廣告,佢不斷講野已經夠煩,果個英文名,我以為佢講緊泰文“沙話 d car"呀!

攞你命三千 said...

都係拍番d草草木木好

naruto said...

卡臣:無storyboard嘅

TY:咪係

Quincy:學友果隻飲凍普洱仲難頂

Skii: 有隻靚貓喎至少

新鮮人 said...

個景和樽茶又真係唔係好連得上,
不過我好喜歡那個景,
空蕩的一群石建築群,
有點建構空間感,
我喜歡!

Karvitz said...

我成日都覺得有句唱係「活在陰間」...... 好驚呀

莎莉蛋糕 said...

佢行樓梯時chok到呢......

ayclui said...

首歌係差D, 不過我都係撐劉華嘅~

naruto said...

新鮮人:
但女鬼有點建構恐怖感

莎莉蛋糕:
真係勁架,唔影樣都chok到

ayclui:
係撐就用行動撐,買茶飲啦,買啦,又話撐

Anonymous said...

呢首詞...唔知想點....
佢唱假音no no

Anonymous said...

呢首詞...唔知想點....
佢唱假音no no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...