Monday, April 2, 2012

半邊藍水桶

有野估,呢張相大澳影嘅。。。

埋喺地下,半邊藍桶,有乜用架呢?



聽日開估

19 意見:

largeheadboy said...

曬蝦膏

Cat said...

寵物屋?

TY said...

曬蝦膏 X2

naruto said...

大頭:
曬你個大頭,錯

cat:
都錯

naruto said...

TY:
錯呀

Tat said...

係咪個D石屎座,要嚟插把遮呀?

l.minor said...

我記得我見過嘅,不過無留意(好明顯求知慾唔夠強)

咁我估俾貓訓覺啦!

naruto said...

Tat:咁你都諗到,個腦幾得喎,但錯喎

l.minor:唔係求知慾問題啦,係我專睇D無聊位啫

貓訓覺。。。錯哂

LBC said...

係咪屎坑?

supageti said...

路燈罩?

chiseenjai said...

水龍頭!

naruto said...

LBC:我鍾意呢個答案:)但係錯喎

阿粉:完全錯呀

chiseenjai:又幾似喎,都錯

原來咁難喎,呵呵

Tat said...

Tat:咁你都諗到,個腦幾得喎,但錯喎
套用娛樂版的字眼,你呢句其實係咪即係明讚實踩呢?

Cat said...

再估,魚池。

卡臣 said...

種花

naruto said...

Tat:
你咪就係諗多左囉

Cat:
再估再錯

卡臣:
錯呀

Siu_KEI said...

當櫈坐既..@@

攞你命三千 said...

滿腦都是的便便~

naruto said...

Siu_KEI:
哇!點坐呀

三千:
我唔係日日都講便便嘅:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...