Sunday, April 1, 2012

怪人系列之。。。。怨婦

西環美心快餐開張,新屎坑食個晏

隔離枱坐左一個師奶(箭咀)同一個阿叔,阿叔買飛兼送餐埋嚟



師奶:乜碟菜灼得咁醜樣架,灼菜都灼到咁醜樣,叫佢灼過碟嘛。。。。(重覆呢堆說話三次)
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

師奶:嗌外賣咩?做乜杯檸茶比紙杯呀?
阿叔:佢可能做得快無聽清楚啦
師奶:點篤啫,軟lineline,你話點篤呀?咁做野都有嘅。。。。
最後走左去問人攞隻杯,話:我喺度食呀,做乜比紙杯我呀,點篤啫,軟lineline,你話點篤呀?
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

師奶:D風dou頭吹過嚟,點食喎,D設計差呀,點會dou頭架...
師奶:D野都唔熱嘅。。。
阿叔:整好“畢”出嚟架啦
師奶:大家樂都嫌佢唔夠熱,美心仲衰,唔熱仲吹到凍哂

唔怪得之師奶成日望住我個位啦,原來“喉”住我個位,我個位真係無風喎

成餐飯係咁投訴,但阿叔(疑似係老公)好淡然,擺明慣哂

其實食飯食得咁辛苦,食左都唔消化啦;另外我想睇佢煮飯會煮D咩野出嚟囉

11 意見:

chiseenjai said...

佢真係活得苦!

係一個好好既反面教材!

原來我係幸福既!

TY said...

相由心生.. 佢個樣都真係幾怨...

Anonymous said...

“另外我想睇佢煮飯會煮D咩野出嚟囉”
大叔。。。有啲難度。。。
XD


邪留丸~

Cat said...

"我想睇佢煮飯會煮D咩野出嚟囉"
應該係個疑似老公煮,就係費事比佢話,所去呢道食。

卡臣 said...

董太話齋: complain!complain!complain!

maymay said...

排隊個四眼西裝友個樣幾似大叔喎,
個怨婦個樣好炆憎~@@

Unknown said...

不過美心快餐o的o野真係唔抵爭...點解你會去食...

naruto said...

Chiseenjai:知道自己幸福係好幸福嘅:)

TY:佢食咁耐就嘈咁耐

邪小姐:當然啦

Cat:講得啱喎,睇佢都真係唔似會做野

卡臣:洗手洗手洗手

May may:幾似你呀,呵呵呵呵呵

Quincy:新開張試下有無好d囉

best actor said...

怨婦老公可能叫保羅:愛是凡事包容、凡事相信、凡事盼望、凡事忍耐。
或者佢老公已經練成傳說中無形氣牆+適當性撞聾的求生秘技。

L L said...

太多人用投訴、不滿來證明自己存在!

naruto said...

best actor:
做佢老公真係超辛苦呀

laulong:
我覺得做得唔好,你咪直接投訴囉,下次無幫趁囉,使乜怨咁耐,難為自己同週圍D人

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...