Thursday, April 26, 2012

怪人系列之。。。。怪客3

前言:怪客,即係我嘅客,喺我心目中佢係一個正宗港女,同佢合作,心情好就笑爆咀,心情差就真係XXX。。。

佢公司嘅job,budget細,book唔起影樓,所以解決方法就係上我屋企影

第一次上嚟,遲大到,嚟到唔係開工架喎,似睇樓囉;

期間知道攝影師主職影婚禮人像,原來佢就結婚,chur住問減肥方法,點先至上鏡等等,但我地做緊野,佢話:唔好影住啦,結婚相緊要D呀

跟住,我地有我地影,佢打去book做機美容,一傾半粒鐘,叫佢嚟睇相佢都唔理,勁呀~~~~

跟住,因為要用我部電腦send相比客,佢話借佢覆mail喎。。。

之後,佢竟然話:我見你開左facebook,幫你add左我呀,我accept埋架啦

真係妖,好X熟咩而家,真係無禮貌成咁都得架喎

16 意見:

攞你命三千 said...

人地結婚前想搵d刺激野玩下:)

Cat said...

嘩!妳唔驚俾佢見到你寫佢呀?
影相要借埋你屋企?真係搵食艱難,最就最唔鐘意人上我屋企。咁點解唔上佢屋企?
佢真係結婚大過天,係咪呢份係last job,hea 咗就算?

Cat said...

facebook係咪好似有個 Block定Delect function??

30 Something said...

下次佢再上你屋企, 你開定你個blog, 同埋幾篇「怪客」嚟招呼佢囉..哈哈

naruto said...

三千:
激氣個激

Cat:
係呀,為求做好份job,出埋屋企,點知遇著hea人

佢睇到都係咁話,我又話係邊個,兼我諗住唔再接佢D job

有得block, unfriend架

30:
唔比住;怪人系列收視高呀,仲可以寫幾篇,寫埋先。。。

TY said...

私自用人地個FB好無品喎!
咁佢離左婚未?定係結唔成? :P

Tat said...

嗯,佢嫁得出先好野喎

best actor said...

一切浪費了的時間可以都charge到她的帳戶去嗎?

largeheadboy said...

真係想見識下佢老公係乜野樣~

l.minor said...

真係好想見識下佢係乜樣~

下次再上黎,搵達仔咬佢

卡臣 said...

告別盛女,所以特別熱情

瘋膏 said...

佢好冇品呀~
但你好勇, 俾人上自己屋企做嘢。

Unknown said...

介紹佢睇你個blog啦~~

naruto said...

TY:
度完蜜月咋喎

Tat:
勁呀

best actor:
佢公司都無budget啦

大頭:
下次吖

l.minor:
達仔怕左佢架,lay埋

卡臣:
真係吃不消呀

go:
又無貴重野

quincy:
我驚佢知道有人寫,飄飄然喎

Ebenezer said...

佢分明係搏到上你屋企之後,諗計希望玩弄吓你啦!

新鮮人 said...

經典,
聽所未聽,
聞所未聞,
今日又大開眼界了!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...