Tuesday, April 17, 2012

古董

呢期多左幾個新客,其中一個最近攪左間音樂店,叫我上去開會兼比下意見

除左有樂器,仲有大量黑膠賣,問佢有乜經典野推介,佢即刻攞左呢三隻。。。


哇!雜誌介紹就見得多,實物真係第一次見呀,而家變左古董呀;我有D興趣囉

你地會唔會有呢幾隻碟呢?

8 意見:

S said...

I like them,但係我冇!播黑膠碟嘅機都冇喎...

largeheadboy said...

我屋企大量黑膠喎
間鋪頭喺邊頭?

l.minor said...

我冇,不過大頭咁堅,有大量?

largeheadboy said...

我係上一"脫"嘅人嘛~

TY said...

屋企有幾隻黑膠...但係全部都係本港歌手既...同埋唔係我既,係我阿哥既... 但係有諗過買黑膠盤,因為外國BAND和方大同都仲有出黑膠...

naruto said...

SKII:
我都無噃

大頭:
我都有幾十隻呀
佐郭,上樓舖

l:minor:
你後生啦

大頭:
一"脫"咁少?

TY:好“牙”掟

supageti said...

以前都有好多, 不過晌某一次搬屋時劈左 ~~~

卡臣 said...

我第一隻黑膠是喜多郎的絲綢之路

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...