Tuesday, April 10, 2012

廣告時間﹣CIRCLE K TORTILLA WRAP

呢個job呢,跟得辛苦囉,過程亂糟糟,而家終於出左街,味道唔錯架;點解我知?因為影相嘅版每隻味有十條,最後影相果條係攝影師同自己包嘅,堆版比哂我,原本有三隻味,共三十條,我至少食左十條,飽哂;我推介韓國粉絲卷,辣辣地,幾特別

買枝試下啦:)

11 意見:

Cat said...

第三隻味係咩?

largeheadboy said...

要叮翻熱架?

naruto said...

Cat:當初收到版未改名,只知都係辣味粉絲,但青色

大頭:梗係要啦

l.minor said...

接完7仔又有柯K job做咁好?

naruto said...

個客同七仔攪到X哂,咪過左檔做K仔囉,都做左三份啦,但可能係最後一份lu

TY said...

如果有張相咁靚都可以一試既..不過似乎唔會囉.. 哈哈!

supageti said...

叮完咪軟淋淋?

naruto said...

TY:張相同實物點都有D距離嘅,唔係要我做乜吖

阿粉:唔太淋,芝士溶左好香㖭

ayclui said...

張相同實物點都有D距離嘅,唔係要我做乜吖 -- 食物化妝師~

eric said...

後面嘅蔬菜,好似同個wrap喺毫無關係嘅。

卡臣 said...

我要幫趁吓啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...