Thursday, September 8, 2011

邊篇blog最多人睇

各位blogger,你地有無定時候check下自己邊篇blog最多人睇架?

近兩個月,發覺本來係低收視嘅星期五六日收視大增,查番原因,原來係週末多人郊遊影相,多左人search香港遊D料呀,都真係無心插柳啦;所以近期名次慢慢升到250-300啦,睇住去到250(今日係258),都真係有D開心呀~


有統計以嚟,最收得嘅係邊篇呢?新hea點﹣觀塘海濱公園喎,仲係”爸爸聲“咁升上嚟㖭;我查過呢,原來去yahoo打”觀塘海濱公園“,第二版就search到我,唔怪得之啦!

第二位清境烏來遊,我又知點解,因為清境嘅民宿網頁link左我,所以又係keep住有人睇

其餘好多都係“香港遊”,係咪應該再出力寫好D呢?


睇下一個月嘅圖表,隱灘烏溪沙係咁追上嚟,好勁呀~


到一週嘅圖表,見到D舊文章比新文章更多人睇,有D諷刺


你地最收得又係邊篇呢?我想知喎:)

最後想講嘅係,原來每日得二百幾人睇就已經排名258架啦:(

23 意見:

卡臣 said...

祝你日日向上升

我最多人睇的兩篇:

1) 抽象IQ題
2) 英文名

都係Research Eengine Forward過來

TY said...

咁你就再影多D香港遊啦!!! 其實香港人好想逃離旺角, 銅鑼灣, 尖沙咀架!!!!!!!!!!!!!!!!!

無人睇, 因為我無寫!

largeheadboy said...

我嗰邊冷清好多呀~

我最多人睇嗰篇係《紅磡地圖》,都係人地 search 出嚟,啲人睇完一定 xyz~

Ebenezer said...

單,我個counter仲係三佰幾,有排先跑到你個數:(

l.minor said...

我果邊就大澳遊,又係香港遊記

一日有二百幾人睇,以blog黎計其實都幾多啦~ 我一日最多先得七十幾人

naruto said...

卡臣:
唔記得睇過未㖭,要去睇番

TY:
仲影多D?影得7788啦

大頭:
一個星期都無一篇,你想有幾熱鬧呢?
《紅磡地圖》。。。我好似未睇過喎

Ebenezer:
跑數。。。職業病呀你

naruto said...

l.minor:
大澳呢篇我有睇:)

星若 said...

隋心寫,唔駛咁出力,只要放多d靚相,資料詳盡d就得啦,唔好比壓力自己。XDXD……其實應該要說聲 ”多謝分享"。

新鮮人 said...

我喜歡看你近期的黑仔個案,
好激勵、感人,
讚!

supageti said...

任何時間:
1.虎豹別墅開放日
2.食得幸福(薯仔炆雞翼)
3.蒜蓉煎豬扒
4.春の郊遊 @ 川龍
5.魚樂無窮 之 黑線飛狐

月:
1.食得幸福(薯仔炆雞翼)
2.蒜蓉煎豬扒
3.JLPT 成績
4.路人與貓(第二回)
5.魚樂無窮 之 黑線飛狐

週:
1.JLPT 成績
2.食得幸福(薯仔炆雞翼)
3.260,000 個感謝
4.蒜蓉煎豬扒
5.虎豹別墅開放日

結論係:好多人鍾意食薯仔炆雞翼同埋蒜蓉煎豬扒

naruto said...

星若:
無壓力,寫blog對我嚟講係減壓架

新鮮人:
呢隻野我就真係有壓力,呢種感人blog一次好啦,好攰呀~~~

supageti:
我全部睇過呀

supageti said...

多謝晒!:)

L L said...

哇,好犀利,幾千人睇!

naruto said...

supageti:
咪鬼客氣啦

laulong:
咪得果篇,日日都係就犀利啫

best actor said...

大叔的SLP系列係最精彩o既﹐最感人當然係義貓系列。
我個博個counter 2009年先開始計﹐呢段日子最多人click過係吉列歌單。 :o)

naruto said...

best actor:
SLP? 咩野嚟架?

Tat said...

我每日大約有十人睇吓咋,最多人睇個一篇居然係川貝燉雪梨,我自己都諗唔到。

naruto said...

Tat:
你又係越寫越少囉:)

Tat said...

明仔,體諒吓啦,唔係成日都有野寫架。當覺得個件事有趣時,想寫啦,先發覺得真係衰格,當時無影底幾張相。

naruto said...

小德德:
下次係咪都影左先啦,我都係咁先有咁多衰格野寫咋

best actor said...

大叔﹐SLP都唔記得。呀係﹐你或者會叫CLP。

naruto said...

best actorz:
CLP。。。明哂,但佢唔係系列嚟架

Anonymous said...

Phosphor in Phosphorsaure,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...