Friday, September 9, 2011

小便宜﹣九月號之八和菜

小便宜又嚟啦~啦啦啦。。。

1/上月尾,出席blog友飯局,得來大堆禮物,以下圖片只係一部份咋~
多謝maymay布冧,實在太甜,甜到要即刻飲水,兼且maymay,佢個貼紙真係痴住D爛位呀,唔好再幫趁佢啦
多謝大頭,薯嘜手信,好味,已食哂
多謝劉鄧梅酒,未飲,其實我唔識飲酒,要搵人陪我飲啦


最大堆頭係老師福袋啦,哇!有排食有排玩啦,太有心啦,真係super多謝呀;最喜歡呢個,健康最緊要,都祝各位(同阿黑仔)健康呀


2/參加左個攝影比賽,梗係想贏佢個頭獎吸塵機啦,點知得安慰獎,2GB手指一隻,都幾靚嘅


3/中左兩個裝榮華冰皮月餅,食左,好味


4/好似每月都中一次,milk嘅寵物相,今次有鼻貼,正~


5/抽到戲飛兩張,但因黑仔事件,一路都抽唔到時間睇,今日上網check,得番零聲戲院D攝位場,睇下呢個weekend仲有無得做啦


6/呢個唔係抽架,有錢都買唔到呀!我個client親手做架,好味到不得了,多謝家嫂;順帶一提,個月餅盒係我設計架~


7/今日呢,又收到個mail喎,話我中左「新港城lucullus花好月圓朱古力禮盒」,但要去柴灣攞,但下星期我要去鰂魚涌開工,應該都會去攞


8/最後啦,六合彩中左三個半字,有$320,好野~

14 意見:

卡臣 said...

果然係幸運之子

TY said...

好心有好報... GOOD!!!!!!!!

Jade said...

你好!冒昧留言,想問一個不關這篇文章的問題,你可否給你的email address給我?

我其實是今年廣告設計year1的學生,偶然瀏覽到你的blog,發現到你是從事廣告創作,有些學業上的問題想請教你,希望你能夠解答我的疑問。

萬分感激!

largeheadboy said...

好心有好報 x 2 :p

Karvitz said...

又中六合彩,勁。
好心有好報 * 100 喇!

Ebenezer said...

嘩!收穫豐富^^

l.minor said...

每個月都有洗面膏,不如豪d,用黎沖涼啦~

你應該係我見過,最好運的人

中咁多野,補貼番你果三千八百個大洋呀!

naruto said...

卡臣:
我係太陽之子咋

TY:
多謝:)

Jade:
edwinor@netvigator.com

largeheadboy:
咁大家都好心D啦:)

Karvitz:
對六合彩呢,次次都覺得係實唔中架啦,一見中左三個字果刻,個人真係會緊一緊張架

Ebenezer:
係呀,有排用有排食啦

l.minor:
用黎沖涼。。。你又知我無?遲D開篇講呢樣野

最好運的人。。。中D細“蟻”野啫。唔算好好運啦

best actor said...

哇﹐大叔真係中獎運旺過旺角﹐最緊要係健康快樂﹐貓族幸福。

naruto said...

best actor:
係呀,健康同快樂重要過一齊

新鮮人 said...

月餅盒設計簡潔明快,
雖不算是創新,
但配合得很好,
很喜歡。

L L said...

哇又中六合彩,你真係好鬼好運!

maymay said...

今次老貓燒鬚,我好少咁失策架,話左以後唔幫趁佢呀~~
我今晚又收左好多禮物,你又唔來,走寶了~~

naruto said...

新鮮人:
數量少,低budget下我都幾like

Laulong:
我都自覺好運

Maymay:
我要見好耐無見嘅兄弟呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...