Thursday, September 29, 2011

浪奔浪流大口環之怪人怪事怪叔叔

9月25星期日,網上見到一張大口環斷橋嘅相,之前去過幾次大口環都唔覺,決定去睇下。。。


去到,落雨㖭,仲好大浪,轉影浪啦梗係,見到出面有個人“游水”喎,但用水泡架喎,佢比D浪沖到搖左又搖右,上吓又落吓,開頭無用長鏡唔知佢喺出面做乜?

你地估下佢做乜?(下面開估)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
原來係釣魚,睇佢比大浪沖嚟沖去,真係“鄧”佢驚,再睇下上面張圖,離佢十零尺有舊紅色野,咩野嚟呢?


原來佢縛住個魚籠喺水泡再縛喺腰,釣到魚就放落去呀


以為故事就咁完?

原來有個嬸嬸坐喺沙灘樹蔭等佢上岸,佢見到阿叔,跟住話:得兩條細魚咋~
好慘呀叔叔

至於影浪影成點,遲D寫啦:)

20 意見:

supageti said...

點解你硬係撞埋啲古靈精怪野 ~~~ @@

naruto said...

阿粉:
其實係我為左寫呢篇blog,斥巨資叫阿叔落水比我影架

Tat said...

明仔,如果TVB的劇集好似你咁認真製作就好囉。

卡臣 said...

其實有人用叔叔做餌釣鯊魚

naruto said...

Tat:
係呀,做乜都要做到最好架

卡臣:
好陰公呀

Ebenezer said...

可憐阿叔,搵食艱難:(

naruto said...

Ebenezer:
其實無錢開飯,釣魚係一個唔錯嘅方法(但我唔食魚囉)

ayclui said...

好得人驚...萬一叔叔比浪沖走咗就慘啦~

naruto said...

邪留丸小朋友:
呢度唔見你個post,但mail收到喎,咁怪嘅

無嬸嬸系列。。。

ayclui:
係呀,咁大浪游水都驚啦,仲釣魚喎

TY said...

點解你硬係撞埋啲古靈精怪野 X2

不過咁樣釣魚真係好危險囉!!

naruto said...

TY:
係呀,一無野寫,呢D怪野就出現架啦

l.minor said...

佢痴線架咩~

攞條命黎攪

naruto said...

l.minor:
哈哈,我以為你係釣魚人會幫佢解釋㖭!

邪留丸~ said...

邪呀~
不解之謎...

naruto said...

邪小姐:
blogger壞壞地呀

馬田亨:
把口咁衰,天意呀,你段留言無左呀

舞了 said...

我都係咁稔.
" supageti said...
點解你硬係撞埋啲古靈精怪野 ~~~ @@"

Tat said...

回樓上個一位,佢都重未自拍

naruto said...

舞了:
你估我好想嘅

Tat:
隻隻野都咁口賤呀,我嬲

unknown said...

點解冇左GE?
你DELETE左?

naruto said...

馬田享:
我點會delete呀,個blog今日腎腎地

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...