Wednesday, September 14, 2011

萬佛寺有個九層塔

星期二,中秋節補假,下晝剪完髮見仲夠時間,走上萬佛寺影下相;其實之前嚟過,請睇舊文。。。


萬佛寺有個紅色萬佛塔,夕陽加藍天襯托下,個塔變左火紅,好靚


今次,萬佛塔入得去參觀喎,樓高九層,樓梯頗窄,一場嚟到,點都要上到頂啦,但原來上到九樓都係只可以由有佛像嘅小窗口望出去


上次嚟,好多地方裝修緊,今次就靚哂啦


深綠嘅羅漢松伴住佛像,影相就good fit啦~


萬佛寺後面仲有路上,有個小瀑布,前面有個白觀音,新架,係咪好靚呢?


山坡仲有佛像,好宏偉;我覺得呢樹好啱外國遊客嚟,應該推廣多D~


今年真係天公造美,每個假日都藍天大太陽呀,真開心


影左三張較滿意相片
1/佛影


2/(觀音背光)簡稱觀光


3/淋X蓮


點去萬佛寺:港鐵沙田站下車,新城巿中央廣場旁近寶福山正門有條山路,大約需步行15分鐘至30分鐘

15 意見:

l.minor said...

又去?去一次唔辛苦咩?

卡臣 said...

第三張捕捉到水珠那張最最靚

卡臣 said...
This comment has been removed by the author.
Ebenezer said...

果度行到上去,睇怕你已經身水身汗喇。

naruto said...

l.minor:
你覆得咁快,我仲執緊D錯漏:(

唔算太辛苦啦,又唔會曬又近市區,好方便呢

卡臣:
本來有張靚D架,番嚟至睇到原來後面影到個人

naruto said...

Ebenezer:
一定啦

新鮮人 said...

萬佛寺變成太裝飾化嘅遊客區,
失卻了佛門清幽古樸的感覺了。

naruto said...

新鮮人:
太裝飾化嘅遊客區。。。有排都未係呀,好多地方我嫌太古樸㖭

largeheadboy said...

尋日我都剪頭髮喎
之後都有行下
由娘家一路行咗半個鐘去九龍灣~

l.minor said...

係喎~琴晚我睇時無白觀音,而家有番

三張入邊,最靚第一張,我叫佢佛光初現啦!(哈哈~幫你改咗另一個名)

naruto said...

大頭:
行去九龍灣做乜?

l.minor:
你睇果陣,錯到離譜:)

果張我鍾意架,唔知隔一年睇,會唔會變左“慘不忍睹”呢?

TY said...

尋日我都剪頭髮喎X2

萬佛寺我好似好細個去過, 果時覺得有D恐怖... 而家睇又OK喎!
山坡有佛像, 好似日本D寺廟咁呀!

best actor said...

我愛淋X蓮!!捕捉到呢一刻太激啦。 :o)

largeheadboy said...

去九龍灣 shopping 囉~

naruto said...

TY:
個山坡執得唔靚囉

best actor:
喺佛堂會有幾激呢?

大頭:
哇,豪使呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...