Friday, September 16, 2011

師奶與下午茶餐

星期二,中秋補假。。。

上完萬佛寺,6:45pm,去左沙田宜家隔離大阿活食晚飯

食食下,一個小孩急步走嚟我隔離張枱霸位,兩位師奶推住兩架BB車走嚟坐低。。。

其中一個師奶同個仔講快D去睇下有乜食?睇下有無“下午茶餐”?(幾點呀?師奶)

連抺枱阿嬸都出聲:飯市啦,太太

我腦中響起呢首歌呢句歌詞。。。“師奶是一種很玄的東西,如影隨行”

大家識唔識唱呀?王菲架

21 意見:

邪留丸~ said...

睇完,笑咗~
Wahaaaa~ XD

但...未聽過隻歌喎...
?.?

卡臣 said...

哈哈

我願意

邪留丸~ said...

o...ic
THX~

卡巨兄
XD

l.minor said...

唔識喎~

largeheadboy said...

我無力抗拒
特別是夜裏~

Karvitz said...

唔.好.笑!

Ebenezer said...

哈哈,點頂?!

Coffee said...

差好遠喎,係「思念」。

不過又真係幾有意思,呢種算不算是師奶症候群哩hea!

naruto said...

邪小姐:
咁都唔識。。。唉~

卡臣:
醒:)

l.minor:
又唔識?。。。唉~

largeheadboy:
得D老餅識咋,呵呵

Karvitz:
唓~

Ebenezer:
基本上每日都遇到D怪師奶,真係好精彩;從佢地身上真係學到好多野架,呵呵

㗎啡:
我覺得佢地面皮厚,怕蝕底,活喺自己世界啫

新鮮人 said...

街市仲易見,
十蚊五個橙,
佢係都想拿多個,
十蚊魚肉,
佢係要俾九蚊,
成堆神沙俾人搏大霧。,

TY said...

"師奶是一種很玄的東西,如影隨行" <---哈哈哈!!! 好好笑...

supageti said...

歧視!

naruto said...

TY:
呵呵呵

阿粉:
唱出嚟架,係“歌頌”

Sun Sun said...

你好勁啊, 師奶磁石!!

naruto said...

sunsun:
呢D勁無人想要囉

Anonymous said...

我都唔想歧視C9,之但係於我所見,無論高級場所及普通場所,D C9及其子女都是目中無人同無禮貌。

naruto said...

無名:
目中無人同無禮貌。。。應該歧視

Anonymous said...

>>無論高級場所及普通場所,D C9及其子女都是目中無人同無禮貌

真是站著說話不腰疼!誰不是師奶生的!誰家沒有師奶?

naruto said...

無名:
會生仔嘅我會稱呼為女士,太太;唔係師奶

而且,無生仔都可以係師奶

Tat said...

唔知個位師奶肥唔肥呢?如果肥的,係咪應該改成:
師奶是一種很圓的東西

naruto said...

Tat:
咁又唔算肥喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...